ptja, när min custom e klar, så får jag väl flytta min bakdel uppåt, så får vi ha grill kalas med kotlett kalas och whiskey, förutsatt du dricker sådant fint <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gillar moppemeket mitt i matlagningen! Men du Lasse, du bara jobbar och jobbar, verkar som du aldrig tappar lusten <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Överlevnadskurs vid strömlöst
Monterade i allafall ett nytt bakdäck i halvmörkret, ficklampa och stearinljus
Även ett lager sprutspackel på en sidokåpa med ficklampa i munnen lade jag, nu blir det inget mer, blir för kallt i det rummet utan el
Lasse väss skrev:Överlevnadskurs vid strömlöst
Monterade i allafall ett nytt bakdäck i halvmörkret, ficklampa och stearinljus
Även ett lager sprutspackel på en sidokåpa med ficklampa i munnen lade jag, nu blir det inget mer, blir för kallt i det rummet utan el
Hmm stömlöst här med i 5 timmar......igen mekning i mörkret för mig iaf.....blev plocka in å vika kläder med stearin ljus....mysigt värre...hehe.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:evil: Fortfarande utan ström hemma, är nu på jobbet, tror inte vi får tillbaks den detta dygn i allafall...
Kan i allafall ladda vår dator här på jobbet så den räcker en stund i kväll då-.. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja, det gick faktiskt kanska bra när vi bodde uppe i Orsa ! 19timmar strömlöst, med det fick vi ersättning för <!-- </EdIndex> --></div>