<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänkte dra igång min första renoveringstråd. Moppen som ska få sig en uppfriskning är en crescent raket 1149, som jag köpte på en loppis utanför biltema i borlänge för 200kr. Slängde ihop en motor av överblivna delar som jag hade liggandes. Åkte med den till sommarjobbet hela sommaren. Men nu när sommaren är över så vart jag sugen på att göra en renovering på den.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det fins ju det mesta att få tag på begagnat och nytt. Det lär väl kosta en del. Framhjul exempelvis. Allt till styret fins hos Rösebäcken. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här ser ju riktigt bra ut! Svart/vitt är en sjukt snygg kombination. Och att du verkar bygga original rockar fett! (Hade jag varit typ femton skulle jag säkert sagt sådär... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I väntan på delar så passar jag på att ställe en liten fråga. Fälgarna som satt på mopeden 23tum var jätte vinda. Så jag undrar om jag kan ha 24tums istället? Har ett par som är raka och fina. Eller kommer 24tummarna ta i skärmarna eller kommer det se konstigt ut?