<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Howdy alla mopedlovers!
Jag har en Cresent 1254 till salu.
Motorn är ny. Har haft den liggande i en låda i 30 år i väntan på att komma över en ram. Morini Franco. Den gamla motorn medföljer som reservdel. Färgen är blå och allt fungerar. Härligt ljud!
Priset jag tänkt mig är 7000:-
Vid intresse kan ni ringa 0702-305184 eller maila.
Ha det gôtt i vinterrusket!
Hälsningar Esa <!-- </EdIndex> --></div>
Cresent 1254
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Howdy igen!
Ja, visst kan det underlätta om man vet var i landet det är.
Västerlanda ligger fem mil norr om Göteborg, tre mil till Trollhättan, två mil från Stenungsund.
Västerlanda ligger på rätt sida älven, alltså väster om, he he.
Kungälv är en metropol som ligger inom moppeavstånd när man känner sig sugen på en tur. Kexfabriken ligger ju i Kungälv och deras baddare (skum med överdrag av choklad) är outstanding, he he.
Alla är välkomna till oss för att ev. provköra, dricka kaffe, "tjôta", klämma, lyssna osv. Hjartums moppedrev ligger strax norr om Lilla Edet och är ett gôtt gäng som är mycket trevliga. Deras hemsida är oxå välbesökt, www.hjartumsmoppedrev.se
Ja, visst kan det underlätta om man vet var i landet det är.
Västerlanda ligger fem mil norr om Göteborg, tre mil till Trollhättan, två mil från Stenungsund.
Västerlanda ligger på rätt sida älven, alltså väster om, he he.
Kungälv är en metropol som ligger inom moppeavstånd när man känner sig sugen på en tur. Kexfabriken ligger ju i Kungälv och deras baddare (skum med överdrag av choklad) är outstanding, he he.
Alla är välkomna till oss för att ev. provköra, dricka kaffe, "tjôta", klämma, lyssna osv. Hjartums moppedrev ligger strax norr om Lilla Edet och är ett gôtt gäng som är mycket trevliga. Deras hemsida är oxå välbesökt, www.hjartumsmoppedrev.se