Lasse väss skrev:Ehh.... Tappade bort några viktiga bitar för fortsatt montering
Men frun hittade den sista
Skulle ju krympa axelsnutten så den skulle glida in i det nya lagret lättare , sedan ringde väl telefonen som vanligt
Men som sagt det finns ett par ögon till här i huset
På plats: Denna konstruktion möjliggör att bakhjulet går att ta bort för tex: däckbyte utan att kedjan och den sidan behöver lossas
Det är tre lager i baknavet, två i själva navet och ett i "ryckutjämnaren"
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ÄCKEL BILDER Känsliga tittare från Robertsfors varnas
Farbror i mopedaffären lurade på mig en trimförgasare
inte nog med det ett avgasarrör som inte är lagligt
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir ju ruskigt snyggt Lasse..kommer att besikta det färdiga resultatet på mellsta.. verkar som du hittat några av ttures våtservetter oxå.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej vad det går, nu är det inte så mycket kvar va. Blir det en provrepa på isiga vägar framöver måntro? <!-- </EdIndex> --></div>
Raketaren skrev:blir ju ruskigt snyggt Lasse..kommer att besikta det färdiga resultatet på mellsta.. verkar som du hittat några av ttures våtservetter oxå..
Du å ja Raketaren, Klart jag torkar dina ögon med våtisar medans vi driker Wiskey <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->i och med att de e lite er power i motorn så undrar ja om de e möjligt o regga en sån där apparat som mc här i sverige?? kul o kunna köra vässat lagligt. hehe den bir ju underbart snygg Lasse. kör på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg skrev:i och med att de e lite er power i motorn så undrar ja om de e möjligt o regga en sån där apparat som mc här i sverige?? kul o kunna köra vässat lagligt. hehe den bir ju underbart snygg Lasse. kör på.
#kul o kunna köra vässat lagligt.# [/quote]
Nu får du komma hit så vi får ta ett alvarligt snack...
...lagligt
NiklasHögberg skrev:i och med att de e lite er power i motorn så undrar ja om de e möjligt o regga en sån där apparat som mc här i sverige?? kul o kunna köra vässat lagligt. hehe den bir ju underbart snygg Lasse. kör på.
#kul o kunna köra vässat lagligt.#
Nu får du komma hit så vi får ta ett alvarligt snack...
...lagligt
Jag är ju en äkta gammal LIGISTMOPPEDIST
Niklas, Niklas...... [/quote]
jaha ja, men så långt att resa upp te dig. kanske kan bli i sommar med familjen. så du e gammal moppeligist hehe. sån var inte ja. bara min gamle dappe som gick ca 100km/h annars har mopparna inte gått så fort! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248