Typ lika som här då. Urtrist! <!-- </EdIndex> --></div>alf-johan skrev:Här +4 och regn regn och åter regn
Vädret..
- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är det nollgradigt och slaskar på med en massa äcklig sursnö.. 
men lyckades trots skitvädret få in lyften i garaget ikväll..så nu blir det inget mer gjort med den förrän det börjar våras..
blev surt å blött i garaget oxå tyvärr..
fortsätter det snöa så blir det ju trubbel att ta sig till jobbet imorrn..
<!-- </EdIndex> --></div>

men lyckades trots skitvädret få in lyften i garaget ikväll..så nu blir det inget mer gjort med den förrän det börjar våras..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så där ja. Då har det kommit 20cm till, sammanlagt 50cm snö i dag då.
Här innan julhelgen då jag var sjuk kom det 70-80cm blötsnö på ett dygn, gissa om Mona fick skotta
Någon dm smälte bort efter några dagars töväder men mycket ligger kvar. Har kanske 1m snödjup här.
Såg på vädret att det blir storm i söder med snöoväder sedan kommer snön till Norrland och stannar över Västerbotten i 3 dagar
Nu ska jag leta efter traktor på blocket. <!-- </EdIndex> --></div>
Här innan julhelgen då jag var sjuk kom det 70-80cm blötsnö på ett dygn, gissa om Mona fick skotta

Såg på vädret att det blir storm i söder med snöoväder sedan kommer snön till Norrland och stannar över Västerbotten i 3 dagar

Nu ska jag leta efter traktor på blocket. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- SachsMekarn
- SachsMekarn
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har det kommit nederbörd som fan så jag fick åka som en liten iller runt på gården. Faktiskt blev jag så less på snöh-vetet så jag skottade bort alltihop från gräsmattan! skiter i att det fryser hårdare huvudsaken jag kan strutta runt mellan bodorna som på sommaren..å nu kan jag det! här finns det ingen snö längre..TRODDE JAG för nu har det kommit 25cm till!! Så det är bara ut å rejsa igen för bort ska det! Jag har definitivt inte plats för snö på min gård! <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: