Grymma priser i norr

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vad gör man inte för sin hobby. :wink: Väldigt bra hus rakt och fint . Vad har där varit från början, ser ut som en hel kraftstation på väggen.
Ja även jag råkar vara i byggbranschen. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ju ut att bli en fin mopedklinik doktorn :wink: men jag misstänker att den blir anpassad för fyrhjuliga pärlor oxå..ser ju ut som du har en patient utanför redan en trevlig duett väntar ju på uppsminkning slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fin bil (och garage) fortsätt underhålla:) <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jo duetten är min bruksbil (jag har tre st. en för res. delar en bruks å en 2ägars) å bruksis som den är är den inte snygg men funkar klockers maskinellt. Besar vart annat år å alltid med blanka papper :wink:
Huset är ett gammalt kokhus dvs. en kåk där dom lagade maten till fyra fältkök därav alla dörrar (5st) samt den gigantiska elcentralen som dessutom inte har ngn ström.
det som är jobbet är ju att fixa till alla "hål" när vinklar å höjder misstämmer. Dom var tydligen inte så noga när dom byggde kåken. Men som med alla hus får man försöka att se grunden å inte det kosmetiska :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn, affe hälsar försök att få Sture att hjälpa till lite också, som sagt det blir en fin mopedklinik, :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif ja tror inte du känner sture han får exem när han svettas..skämt åt sido jo sture brukar glida förbi ibland å hålla ngn planka å det är alltid upskattat. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får göra som en kompis till mej , han bjöd alla sina kompisar på invigningsfest på sitt hus och garage, när alla kom så hängde det en overall + pensel till alla kvinnor som män, summan av detta, måla först äta sen KUL men man undrar hur många kompisar har man sen kvar mefipallina_yahoo.gif :D :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja å sen när man som minst anar det så ringer 36kompisar med 36 villor å vill att du hjälper tillbaka :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja just så grymt kan det vara :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Du får göra som en kompis till mej , han bjöd alla sina kompisar på invigningsfest på sitt hus och garage, när alla kom så hängde det en overall + pensel till alla kvinnor som män, summan av detta, måla först äta sen KUL men man undrar hur många kompisar har man sen kvar mefipallina_yahoo.gif :D :shock:
Fungerar utmärkt .. men man måste bjuda slider_cheers.gif på drickat <!-- </EdIndex> --></div>
1135
Kontakt:

Inlägg av 1135 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Då var det dags igen.

http://www.blocket.se/vasternorrland/Gamla_mopeder_60_70_tal_22701501.htm?ca=11&w=3

Det kanske inte räknas till det norraste men en bra bit att åka om man bor i knugliga hufvudstadens förorter.

Kan det bli billigare? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har prövat å ringt men det verkar fattas en siffra i hans mobilnummer :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi hittade igen honom, en Stockholmare på semester i Kramfors. Tyvärr ringde vi 2 minuter försent. :freakin mad: Jag har aldrig hört sånna ord från Monas mun censored_talk då hon hörde att de hunnit säljas. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
kringlan

Inlägg av kringlan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter i vår sommarstuga i K-fors och muttrar över att inte folk kan skriva sitt eget telefonnummer rätt :wink: jag fick också efter en hel del detektivarbete. kontakt med honom försent :evil:
//Kringlan <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den som kom fram köpte väl båda ?

Efter ett sådant pris är det svårt att kalla nåt för fynd längre ...
Här en dyr en :lol:

http://www.blocket.se/vasternorrland/Crescent_vov_1154_1_vxl_hva_22637583.htm?ca=4&w=1

Här är väl en som man kan pruta ner lite vid snabb affär

http://www.blocket.se/gallivare/Puch_Mexico__1968_22447729.htm?ca=2&w=2 <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar