inte alla gånger man får räkna på det viset. åker man på marknad så koncentrerar man sig ju inte bara på en sak. samtidigt e de ju en trevlig utflykt. eller har ja fel?? <!-- </EdIndex> --></div>Gruff skrev:Frågan är hur lågt du kan ta dig T&R för 575:-........
Mustang Mamba projekt
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jaha ännu en helg har gått och lite till har jag gjort på mamban. Har spacklat de lilla som behövdes, inga bucklor på ramen eller framgaffeln. De var tre små repor i svingen så dom är spacklade. Så nu ska den vara färdig för lack och så ska jag kompletera lite med så ska den snart vara ute på vägarna igen efter 18 år
. <!-- </EdIndex> --></div>

-
vart är du ifrån? <!-- </EdIndex> --></div>Martinmamba skrev:Jaha ännu en helg har gått och lite till har jag gjort på mamban. Har spacklat de lilla som behövdes, inga bucklor på ramen eller framgaffeln. De var tre små repor i svingen så dom är spacklade. Så nu ska den vara färdig för lack och så ska jag kompletera lite med så ska den snart vara ute på vägarna igen efter 18 år.
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
-
- Kontakt:
<!-- </EdIndex> --></div>
Småland, Eksjö kommun. Hur så?Neifelheim skrev:vart är du ifrån?Martinmamba skrev:Jaha ännu en helg har gått och lite till har jag gjort på mamban. Har spacklat de lilla som behövdes, inga bucklor på ramen eller framgaffeln. De var tre små repor i svingen så dom är spacklade. Så nu ska den vara färdig för lack och så ska jag kompletera lite med så ska den snart vara ute på vägarna igen efter 18 år.

-
Herre j*vlar i min lilla låda, jag är från grannkommun, vetlanda, men bor i myresjöMartinmamba skrev:Småland, Eksjö kommun. Hur så?Neifelheim skrev:vart är du ifrån?Martinmamba skrev:Jaha ännu en helg har gått och lite till har jag gjort på mamban. Har spacklat de lilla som behövdes, inga bucklor på ramen eller framgaffeln. De var tre små repor i svingen så dom är spacklade. Så nu ska den vara färdig för lack och så ska jag kompletera lite med så ska den snart vara ute på vägarna igen efter 18 år.

-
- Kontakt:
-
-
- Kontakt:
Ja jag kollade precis på tråden blir nog cool, skulle villa göra en bobber moped efter min mamba, typ av någon gammal lätt motorcykel. <!-- </EdIndex> --></div>Neifelheim skrev:vi får väl se om du kommer se mitt custom byggeMartinmamba skrev:Ok då kanske du ser mig någon gång i sommar på någon av mina mopeder
-
har en ram o sälja. eller ja, jag försöker byta den mot delar till apollon, går ju sådär. haha <!-- </EdIndex> --></div>Martinmamba skrev:Ja jag kollade precis på tråden blir nog cool, skulle villa göra en bobber moped efter min mamba, typ av någon gammal lätt motorcykel.Neifelheim skrev:vi får väl se om du kommer se mitt custom byggeMartinmamba skrev:Ok då kanske du ser mig någon gång i sommar på någon av mina mopeder
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena! Har hunnit lite till nu på mamban under helgen. Har slipat, putsat och tvättat för de mesta, men nu är den så got som klar för lackning. Förhoppningsvis kommer den lackas av lackerare nu efter att jag har lagt ner så mycket jobb på mopeden käns det bortkastad tid ifall lacken inte blir bra.
Sen så har en till mamba tillkommit i familjen som min pappa kommer att köra med på lite veteran träffar i sommar.
Sen så har en till mamba tillkommit i familjen som min pappa kommer att köra med på lite veteran träffar i sommar.

-
-
- Kontakt:
Ok tack! inte för att jag förstår de men de gör säkert han som ska lacka den.TobbeHögberg skrev:Har inte kunnat scanna in färgblandningen men försöker skriva av den...
För en halvliter orange ska det vara
Mischlack, Anteil (g)
PUR-71 395,82
PUR-64 87,75
PUR-90 24,72
PUR-95 0,41
Färgfabrikatet är MIPA
MCS-Nr : O-2-0075-1

-
- Kontakt:
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tjena igen! Sen jag skrev senast så har jag varit i Emmaboda mopedmarknad, tyvärr utan resultat
. Slöseri på tid i fall ni frågar mig. Får väll hitta delarna på något annat sätt
. Jaja, har i allafall fixat allt innför lack, har blästrat, galvat och slipa det sista nu, kommer nog på grundlack idag! <!-- </EdIndex> --></div>