Hon säger så här: vi har kvar lite av 40, 60, 100 Watt, passa på. Det är lite som dom smyger med dom och bra pris blir det.

Vet inte men jag gick in på puchparts.dk å bara efter en minut ploppade det upp ngt som varnade om virus men självaste varningen var ett virus en sk Trojan som heter " win 7 home security 2012"60 cc skrev:kolla på puchparts.dk, här finns många nya delar till bra pris. Flera av deras delar säljs på Tradera i andra hand. Sprid gärna denna webadress. Flera av delarna är dessutom mycket lägre prissatta än hos Norscand och Puchverkstan - även om man räknar om danska kronor till svenska. Här finns tex de nya avgassystemen till Colorado för 450 danska som gått får 3000 på Tradera
dr.novolette skrev:Vet inte men jag gick in på puchparts.dk å bara efter en minut ploppade det upp ngt som varnade om virus men självaste varningen var ett virus en sk Trojan som heter " win 7 home security 2012"60 cc skrev:kolla på puchparts.dk, här finns många nya delar till bra pris. Flera av deras delar säljs på Tradera i andra hand. Sprid gärna denna webadress. Flera av delarna är dessutom mycket lägre prissatta än hos Norscand och Puchverkstan - även om man räknar om danska kronor till svenska. Här finns tex de nya avgassystemen till Colorado för 450 danska som gått får 3000 på Tradera
Just nu surfar jag på min andra dator eftersom den stora lappen är proppad med viruset 7 infekterade å 60hot.
Jag har ett köpes antivirusprogram som ideligen uppdaterar sig men det spelade tydligen ingen roll..det blockade Trojan som skit, blockade även så jag inte kunde gå ut på nätet..
Har hämtat hjälp via andra datorn så nu scannar den å vi får se hur detta slutar..har hållit på hela kvällen å bänglat med sånt här skit.. Så gå ni in på den där sidan på egen risk å om ni har lite att göra för jag gör det då ingen fler gång..sprider INTE så gärna den Webadressen vidare..
Neifelheim skrev:fan oxå. nu bor man på fel ställe igen.
]http://www.blocket.se/horby/Aldre_mopeddelar_38087710.htm?ca=17&w=3
aha ok! <!-- </EdIndex> --></div>vetranladan skrev:Har redan kikat på delarna då jag va och hämtade 2 raketer en 1242 och en 1126 hos killen förra veckan och de va mest shit , allt va sönder eller bukligt så du missar ingetNeifelheim skrev:fan oxå. nu bor man på fel ställe igen.
http://www.blocket.se/horby/Aldre_mopeddelar_38087710.htm?ca=17&w=3
Vad kostar frakten från Danmark nuförtiden, beställde delar från http://www.thansen.dk/ under min förra moppeperiod och då var delarna billiga men frakten j*vligt dyr.60 cc skrev:Även om man gångar summan med 1,24 blir det ju billigare
då är vi 2a@westman skrev:har varit sugen på o bkuda på dom k50 cylindrarna. men tyvär kommer dom nog bli dyra o portot blir ju endel. sen att jag inte behöver dom igentligen hör ju inte hit
har cylindrar så det räcker. sen vet man ju inte om alla går o använda. ser ju ut som någon varit i o filat i många av domPipaZ skrev:då är vi 2a@westman skrev:har varit sugen på o bkuda på dom k50 cylindrarna. men tyvär kommer dom nog bli dyra o portot blir ju endel. sen att jag inte behöver dom igentligen hör ju inte hitDu har väl dock 7-8 k50s så de kan nog komma till användning