Mellstaträffen 2012
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Gör som jag , bara kasta ur mopparna ur bilen , och fram med madrassen , fungerade finfint <!-- </EdIndex> --></div>Raketaren skrev:skulle vara klart mycke enklare att komma ner på träffen om man skulle slippa dra med husvagnen..då kan man bara ha moppen i pickupen är ju så mycket bättre än skrapa ihop plats på någon annans släp för att överhuvedtaget kunna vara med där nere..utan att få med moppen är det absolut inte lika kul...
får verkligen hoppas att det går att få ordning med stuguthyrningen där..så alla får en chans...
<!-- </EdIndex> --></div>
precis. Det viktiga är väl inte hur man bor. Det viktigaste är väl att man är där. Å föressten sova... Det får man göra i gravenS_Compakt skrev:Gör som jag , bara kasta ur mopparna ur bilen , och fram med madrassen , fungerade finfintRaketaren skrev:skulle vara klart mycke enklare att komma ner på träffen om man skulle slippa dra med husvagnen..då kan man bara ha moppen i pickupen är ju så mycket bättre än skrapa ihop plats på någon annans släp för att överhuvedtaget kunna vara med där nere..utan att få med moppen är det absolut inte lika kul...
får verkligen hoppas att det går att få ordning med stuguthyrningen där..så alla får en chans...

Ha-ha jo det hade nog funkat om man haft en riktig rygg..är såpass kass i den att man måste ha en riktig säng..
Levve skrev:precis. Det viktiga är väl inte hur man bor. Det viktigaste är väl att man är där. Å föressten sova... Det får man göra i gravenS_Compakt skrev:Gör som jag , bara kasta ur mopparna ur bilen , och fram med madrassen , fungerade finfintRaketaren skrev:skulle vara klart mycke enklare att komma ner på träffen om man skulle slippa dra med husvagnen..då kan man bara ha moppen i pickupen är ju så mycket bättre än skrapa ihop plats på någon annans släp för att överhuvedtaget kunna vara med där nere..utan att få med moppen är det absolut inte lika kul...
Ha-ha jo det hade nog funkat om man haft en riktig rygg..är såpass kass i den att man måste ha en riktig säng..

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...

Jag har med en SM-50 ORANGE tältsäng eftersom jag ändå samlar på Orange prylar.
Raketaren : har handtagen kommit fram ?
Raketaren skrev:Levve skrev:precis. Det viktiga är väl inte hur man bor. Det viktigaste är väl att man är där. Å föressten sova... Det får man göra i gravenS_Compakt skrev:Gör som jag , bara kasta ur mopparna ur bilen , och fram med madrassen , fungerade finfintRaketaren skrev:skulle vara klart mycke enklare att komma ner på träffen om man skulle slippa dra med husvagnen..då kan man bara ha moppen i pickupen är ju så mycket bättre än skrapa ihop plats på någon annans släp för att överhuvedtaget kunna vara med där nere..utan att få med moppen är det absolut inte lika kul...

Jag har med en SM-50 ORANGE tältsäng eftersom jag ändå samlar på Orange prylar.
Raketaren : har handtagen kommit fram ?

Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
- Lasse väss
- Forumsponsor
Re: re
Puh... 30 grader
Och kupèvärmare såg jagHillBilly skrev:Säng har jag på flaket i mellsta
IKEA extrasäng (hopfällbar )