<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har en Monark 1209 som jag håller på att renovera. Framlyset har fått sig en småll så det har lossnat en stor bit på ovansidan. Efterlyser nu ett likadant lyse eller kanske bara plastkåpan på ovansidan. Nån som har liggande?? Hör av er då...
Se bifogad bild för modell på lyse...
Sen som en liten bonus, nån som vet hu man kan få reda på exakt årsmodell på en MCB moped? <!-- </EdIndex> --></div>
Tack för tipset men nu är det ju en Monark, kan ju inte sätta Puch delar på den... Föresten så hade jag en Puch cross när jag var 7-10 år. Det var dagar det... <!-- </EdIndex> --></div>
Tänkte jag skulle återställa till så mycket orginal det går...
Svart är orignal, men som 56:an skriver går det väl att göra om. Men nu fanns det ju på Tradera om inte Dan L har en begagnad. Han hade ju lite delar... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gjorde en intressant upptäckt idag. Kollade lite extra på lyset och det står CEV på det, inte NIOX. Jag antog att det var ett NIOX som satt på eftersom det står här på Raketsport att det är NIOX orginal. Nån som vet om det kan vara CEV som också satt på vissa modeller?!
Å inte nog med det, jag börjar få ihop motorn. Snart ska det provkickas... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är väl inget riktigt krom, lyktan är ju fortfarande i plast eller går det att kroma plast? <!-- </EdIndex> --></div>
Crescent Golden Champ 1255
Crescent Champion 1256
Mustang Cross B