<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="HUSQVARNA SPORT"]Jag hittade andra fotpinnar som passade,så nu sitter det skärmar på och sadeln är fastskruvad i gångjärnen måste bygga ett fäste för broms vajern vid fot pedalen eller kaske det går att ha stång och bara låsa skölden i rätt läge för bromsarmen hamna rakt ner.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du sa nått kan de va så enkelt att bara byta sköld får leta det borde finnas ,motor kan jag ju låna från E-typ bygget får se om den går dit utan för myckett ändringar nu blev det lite ny energi med nya ideer. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan gå att byta motor men jag modifierar inte orginal toppen hitta en zundapp topp ändrara den så den passar men det blir besvärligt med förgasarn bensinröret hamnar ju högre än kranen.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja förstog att någon skulle sakna den men det saknas några lager och pacboxar till den och moppekontot är slut så det får bli det som ligger på hyllan. <!-- </EdIndex> --></div>