Gilera touring delar samt moped köpes allt du har !

alexander_

Gilera touring delar samt moped köpes allt du har !

Inlägg av alexander_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Önskar köpa delar eller moped gilera touring allt är intressant för mig pm:a mig. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->När du blev medlem i forumet så fanns det en liten rad där man fyller i var man bor
Det brukar underlätta när man behöver hjälp och när man letar delar att vi som läser vet hur långt det är till dig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
alexander_

Inlägg av alexander_ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Braxmatte skrev:När du blev medlem i forumet så fanns det en liten rad där man fyller i var man bor
Det brukar underlätta när man behöver hjälp och när man letar delar att vi som läser vet hur långt det är till dig :wink:
det är sant men gilera touring saker är ganska så sällsynta =) så det blir nog till att skicka dom med schenker,dhl eller posten. <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->beror på vart man letar. finns en del, men sen är det ju beroendet på hur tjock plånboken är. Dessutom, skriver inte folk vart dom finns, tror jag helt enkelt inte att dom existerar. :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite peppning :wink:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sådan där bytte jag bort min nästan helt nya Florida -76 mot , sensommaren -76 .. den var riktigt frän ..då :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det brukar säljas nån ibland på blocket o tradera
Jag tycker dom är ganska billiga i bruksskick :P

kolla annars här http://italia50cc.forum24.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Ricky

Inlägg av Ricky »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har en Gilera Touring till salu i närheten av Stockholm.

mvh Ricky
076 110 79 44 <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar