Crescent Compact 1248 Sleeper
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Det är "samma" funktion som att blästra mellanskivorna.
Och det höll för min 66cc compact med 4 vxl. Gav 100km/h exakt! (Enligt cykeldator) <!-- </EdIndex> --></div>
Jag sätter små brickor under fjädrana, som passar i skålarna. Samt "skär" jag med kniven ifrån mitten och utåt på alla metallytor som lamellerna ligger an emot. Det funkar som en "strävare yta" och som extra kanaler för oljan att rinna bort ifrån.pangerva skrev:Är receptet lika hemligt som Coca Colas eller kan du bjuda på det?Rexxy skrev: Och det kommer slira även med 9 fjädrar, men jag har bra recept emot slirande sachskopplingar!
Det är "samma" funktion som att blästra mellanskivorna.
Och det höll för min 66cc compact med 4 vxl. Gav 100km/h exakt! (Enligt cykeldator) <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu du rexxy, har du tur så kan du få en hel drös med cylindrar och mäta på! 
En kompis städar garaget, och han har haft en del grejjer till mopeder, som han har slängt längre o längre in i garaget, DOCK vet jag inte skicket på grejjerna, men vi tar mer via msn!
Lycka till me bygget
<!-- </EdIndex> --></div>

En kompis städar garaget, och han har haft en del grejjer till mopeder, som han har slängt längre o längre in i garaget, DOCK vet jag inte skicket på grejjerna, men vi tar mer via msn!
Lycka till me bygget

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den är rätt varv-villig! 
http://www.youtube.com/watch?v=NIypCcc7ZMk
Dock glömde jag köpa nippeln till gaswiren, och jag saknar kick till den. Så jag fick pimpel-gasa och starta genom att snurra på bakhjulet för hand med växel i.
<!-- </EdIndex> --></div>

http://www.youtube.com/watch?v=NIypCcc7ZMk
Dock glömde jag köpa nippeln till gaswiren, och jag saknar kick till den. Så jag fick pimpel-gasa och starta genom att snurra på bakhjulet för hand med växel i.

-
Tjock?
Hej!
Hur tjock är distansen under DT cylindern och från vilken moped är pinnbultarna ifrån?/Stefan
Hur tjock är distansen under DT cylindern och från vilken moped är pinnbultarna ifrån?/Stefan

-
Kul?
Var det där ett försök att vara rolig eller? 

-
Tack!
Jo jag vet men jag kom till den sidan på "sök"
Tack för svaret

Tack för svaret