Bygget pågår än och beräknas vara klart inom 1-2 veckor. Motorn är startad i 10 sek, så startar gör den allt.

Insug ska byggas så förgasaren hänger bara där. Avgassystemet ska bli sachs 32mm krök och Jamarcol ljuddämpare.

Det som är lite meningen. Vill inte att den ska se allt för snabb ut p.g.a farbror blå. Är enbart 19 år och körkortet är på prövotid det första 2 åren. 1 ½ år kvar av den...P-plats.se skrev:Snacka om sleeper!
Conrad är en tuff moståndare, han har 10 gånger mer erfarenhet än mig i antal år. Mina 5 år emot hans 50år.alf-johan skrev:Rexxy, Du får väl spänna musklerna, Conrad blir nog svår har jag hört , men jämsides är väl något att sträva efter, Tag inga risker körkort är rätt så viktigt eller hurLycka till
Jo, DT cylindern passar faktiskt in. Den påminner lite om Golden Champ cylindern och Crescent f50 cylindern. Som jag då kommer säga till polisen att det är en sådan cylinder om dem undrar.Raketsport skrev:Sleeper var rätta namnet. DT cylindern gjorde sig riktigt bra på sachs!
Ska bli skoj att följa.
Den första versionen blev sålt i delar förut för att jag skulle få råd att bygga mitt top-speedbygge. Sachsarellin.bodda skrev:hur går den första versionen nu då ?