Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev: undrar hur många bilar det säljs i sverige med dragfäste på.. :)
Allt för få när man letar bilar på Blocket iaf känns det som, att köpa nyare bil utan kula så kommer det ju att kosta en förmögenhet att köpa efteråt. Har drag på några av mina bilar iaf som tur är. mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor

Inlägg av Lasse väss »

Patrik skrev:
Raketaren skrev: undrar hur många bilar det säljs i sverige med dragfäste på.. :)
Allt för få när man letar bilar på Blocket iaf känns det som, att köpa nyare bil utan kula så kommer det ju att kosta en förmögenhet att köpa efteråt. Har drag på några av mina bilar iaf som tur är. mvh Patrik
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Patrik
Kontakt:

Inlägg av Patrik »

Lasse väss skrev:
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna)
Ok se där ja. Min har jag 5kW bränsledriven värmare i men har köpt till en Calix elektrisk värmare också, kan vara bra att ha när det finns tillgång till gratis eluttag. :) mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Användarens profilbild
Frolzon

Inlägg av Frolzon »

Patrik skrev:
Lasse väss skrev:
Jag säljer nog drag till 95% av dom medelstora - stora bilarna, och till ca 50 - 60% av dom mindre (Motorvärmare till ca 99% av alla bilarna)
kan vara bra att ha när det finns tillgång till gratis eluttag. :) mvh Patrik
Kanske vore idé att köpa en elbil och ladda den gratis.... :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vi skulle aldrig köpa en bild utan drag och finns det inte så monteras det omg. Kostade 6000kr att sätta drag på Rav4'an om jag inte minns fel. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skönt att se att det inte bara är jag som är uppe på natten, 4 stycken är vi nu 01:42. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bigge

Inlägg av bigge »

Raketsport skrev:Skönt att se att det inte bara är jag som är uppe på natten, 4 stycken är vi nu 01:42.
säger bara sömnlösa nätter å för mycket å tänka på :(( <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

bigge skrev:
Raketsport skrev:Skönt att se att det inte bara är jag som är uppe på natten, 4 stycken är vi nu 01:42.
säger bara sömnlösa nätter å för mycket å tänka på :((
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen". <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bigge

Inlägg av bigge »

Raketsport skrev:
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen".
ne :( ajaj ryggen e inte rolig hoppas den blir bra :)
jaa såg de förut är de nytt? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

bigge skrev:
Raketsport skrev:
Ja det är ju inte kul. Själv sitter jag uppe med ryggvärk och skriver lite på "raketbloggen".
jaa såg de förut är de nytt?
Ja det är nytt. Tänkte använda den sidan att berätta om resor och träffar vi varit på. Alla är ju inte med på forumet och kan inte se bilderna där så det kändes bättre att lägga upp det hemsidan.

Just skriver jag om besöket hos Jim Lundberg, hoppas kunna publicera inatt. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
bigge

Inlägg av bigge »

Raketsport skrev:
bigge skrev:
Raketsport skrev:
jaa såg de förut är de nytt?
Ja det är nytt. Tänkte använda den sidan att berätta om resor och träffar vi varit på. Alla är ju inte med på forumet och kan inte se bilderna där så det kändes bättre att lägga upp det hemsidan.

Just skriver jag om besöket hos Jim Lundberg, hoppas kunna publicera inatt.
då har ja nått å göra i mon också :) <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man ska aldrig börja med nåt på natten! TÄnkte ställa ventilerna lite snabbt på Amazonen, går ju snabbt, men nädå, 4st ställskruvar gick av, 3 när jag lossade på muttern. Känns som att det är tur att dom inte farit när man kört. Det värsta är ju att jag fick ta loss vippbryggan 4 gånger eftersom en gick ju av, lossade o bytte, sen nästa o.s.v. Nu blir det sängen iallafall. <!-- </EdIndex> --></div>
umekille

Inlägg av umekille »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Min 65årige Bilmekanikerkompis ställde in ventilerna på en 140 då motorn gick på tomgången...han sa det är bättre ventilerna är lite
glapp än för tajta då de kan fara illa då. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

Raketsport skrev:Vi skulle aldrig köpa en bild utan drag...
Bild
:mrgreen: :lol: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Exakt sånt drag vi tänkte på. Du skulle se Toyotan dra iväg efter byavägen :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar