Sida 2 av 2

Postat: 01 okt 2012, 11:55
av Wiklund
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad är axeln till? yamaha? <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 01 okt 2012, 11:57
av Zwap
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Suzuki <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 01 okt 2012, 13:30
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där fins uj möjlighet att få grova plåtar under drevet och mosa på så axeln kroknar. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 01 okt 2012, 14:13
av NiklasHögberg
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Conrad Engström skrev:Där fins uj möjlighet att få grova plåtar under drevet och mosa på så axeln kroknar.

tänkte samma sak. de där måste va enkelt i en vanlig verkstadspress. har en på jobbet som tar trycker ca 20 ton. den e bra till mkt!! <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 01 okt 2012, 14:40
av Zwap
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, så får det bli, trodde i min enfald att det skulle gå med en avdragare men inser nu att kraftigare doningar vill till, jag får i mellan 5mm plåtar så jag får se om jag hinner pressa i veckan. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 01 okt 2012, 19:29
av 56:an
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Borde vara av lämpligt verktygsstål, tänker mig nåt i den här stilen:
  • Bild
(ur Biltemas sortiment) <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 okt 2012, 06:43
av Zwap
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Ja, det gick ju fint att pressa ur drevet, nu sitter 5:e växeldrevet på plats och drevet är pressat på plats igen. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 05 okt 2012, 12:39
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul, Funderade ett tag hur det gick. <!-- </EdIndex> --></div>