Etik
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej Alf-Johan lägg dig inte. Kom igen med nya tag så ska du se att det kommer att bli bra. Du har många supportrar som vill ha dig kvar! <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tråkigt "Affe" om du slutar skriva. Du ger liv åt forumet och har alltid kloka funderingar att komma med. Tråkigt bara att vissa har svårt att uttrycka sig i text. När man skriver måste man vara extra noga med att uttrycka sig rätt, så det inte uppfattas negativt. Och är det meningen att det ska uppfattas negativt är det bara sorgligt att sådana ska förstöra för oss seriösa. KOM IGEN "AFFE"!!
<!-- </EdIndex> --></div>

Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla forumanvändare!
Jag har inte varit inne speciellt mycket i veckan och är därför inte a-jour med vad som hänt.
Jag kommer händanefter ta bort alla opassande och stötande inlägg som inte hör hemma på forumet så fort jag läst dom.
Det är klart man får retas i all hjärtlighet med varandra och dom flesta vet nog var gränsen går för personangrepp eller stötande kommentarer. Glöm inte bort att det är mycket lättare att missförstå det skrivna ordet speciellt eftersom många av oss inte känner varandra. Lägg gärna till smileys efter skämt som kan vara tvetydiga så blir risken mindre för missförstånd.
Alla konflikter är ju självfallet inte missförstånd. Privata konflikter hör inte hemma på detta forum. Här ska vi kunna ha trevligt och prata moppe med vänlig ton.
Om erat inlägg tas bort och ni inte förstår varför så kan ni ta kontakt med mig. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag har inte varit inne speciellt mycket i veckan och är därför inte a-jour med vad som hänt.
Jag kommer händanefter ta bort alla opassande och stötande inlägg som inte hör hemma på forumet så fort jag läst dom.
Det är klart man får retas i all hjärtlighet med varandra och dom flesta vet nog var gränsen går för personangrepp eller stötande kommentarer. Glöm inte bort att det är mycket lättare att missförstå det skrivna ordet speciellt eftersom många av oss inte känner varandra. Lägg gärna till smileys efter skämt som kan vara tvetydiga så blir risken mindre för missförstånd.
Alla konflikter är ju självfallet inte missförstånd. Privata konflikter hör inte hemma på detta forum. Här ska vi kunna ha trevligt och prata moppe med vänlig ton.
Om erat inlägg tas bort och ni inte förstår varför så kan ni ta kontakt med mig. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- alf-johan
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack ,Tack, Tack, Det är rörande roligt att se så många supportrar som har gett mej sitt stöd här på forumet, därför vill jag meddela att jag kommer att fortsätta på forumet, som Josefine säger så lite småhack går väl ann, men råa påhopp behövs inte här. jag litar i fortsättningen på Josefines goda omdömme.
<!-- </EdIndex> --></div>

min avatarbild : är min gamla "SUKA"
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bra alf-johan. jag gillar dina inlägg.
Vem kan veta vad personen eller personerna här på forumet har för bakgrund. Det kan vara en ensam person som har stort sälskap av kretsen på ett forum som detta. Att sedan bli påhoppad titt och tätt motar ju bort personen från sina vänner eller kompisar.
Sedan är ju vi mäniskor olika och tål olika mycket påhopp. Dessutom är det mycket svårt för den som har ansvar för forumet att vara polis och dömma om man skall radera vissa inlägg.
För min del är detta forum en del av mina kompisar eller vänner fast jag inte ser dom och skulle sakna dom om jag inte skulle vara med. Ni är en del av min fritid och ganska viktig. Jag tror att det är lika för flera .
MVH Conrad <!-- </EdIndex> --></div>
Vem kan veta vad personen eller personerna här på forumet har för bakgrund. Det kan vara en ensam person som har stort sälskap av kretsen på ett forum som detta. Att sedan bli påhoppad titt och tätt motar ju bort personen från sina vänner eller kompisar.
Sedan är ju vi mäniskor olika och tål olika mycket påhopp. Dessutom är det mycket svårt för den som har ansvar för forumet att vara polis och dömma om man skall radera vissa inlägg.
För min del är detta forum en del av mina kompisar eller vänner fast jag inte ser dom och skulle sakna dom om jag inte skulle vara med. Ni är en del av min fritid och ganska viktig. Jag tror att det är lika för flera .
MVH Conrad <!-- </EdIndex> --></div>