Etik

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Etik

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla , om någon mot förmodan saknar inlägg från mej så beror det på att jag inte längre vill utsätta mej för, enligt min uppfattning , schaskiga påhopp och trakasserier här på forumet, där en rå men hjärtlig ton kan höra hemma, men inte trakasserier, Tack till alla som uppträtt trevligt och vänligt, detta är mitt allra sista inlägg på detta forum, ha en trevlig moppesommar! :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va tråkigt :( (hoppas inte jag skrivit nåt dumt omedvetet..) ha en bra sommar du åxå thumb_up <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Lordhelmet

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hoppas du låter Zukan öppna spjället många gånger i sommar!
Kör fort men säkert!
Ha en bra moppesommar!!!
Mvh/Lordhelmet <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej fär sjutton Alf-Johan..sluta inte med inläggen du är en trevlig kille som vi kommer att sakna här i såfall...tycker verkligen det är tråkigt att någon ska behöva hoppa av forumet p.g.a. dumma på hopp :( sådana som gör sådant hör ju inte hemma här tycker jag..vi har ett gemensamt intresse som vi ventilerar på detta forum så visst är det trevligare om vi kan vara vänner och ha kul med vår gemensamma hobby 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som på jobbet så känner man ju av vart man kan lägga "nivån", vi är ju alla olika... :sorry: (annars anar man Tompa & du skulle tagit ett "snack"..) staff_shutup9ou.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sluta inte på forumet Affe. Det blir lite tråkigare då om du försvinner. <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej för sjutton, affe hoppa inte av för då har vi ingen å hacka på :D <!-- </EdIndex> --></div>
Sylvester

Inlägg av Sylvester »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är ny medlem och det här är mitt första inlägg,men jag har besökt forumet som gäst ett tag.
Jag vill bara säga att jag ställer mig helt bakom raketarens inlägg.
Det vore jättetråkigt om du slutade med dina inlägg Alf-Johan. <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa du kan ju vara lite stöttande med att försöka få tillbaka honom, inte retas även om det var på skämt så är det därför han slutar <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja LÄGG AV MED DUMMHETERNA nu Tompa!!!!!! :twisted: ..det är inte ett dugg kul med sådant här...man ska inte hålla på att hacka på andra <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej det vore ju tråkigt om du skulle sluta o va här :(
vi får väl alla ta o tänka innan man skriver :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
tompa skrev:Nej för sjutton, affe hoppa inte av för då har vi ingen å hacka på :D
En liten rättelse bara, byt ut vi mot jag.

Kom tillbaks till forumet Affe, å skriv utav bara den mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite kalvläggning ska de väl va...eller? censored_talk :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
FLAK
Kontakt:

Inlägg av FLAK »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag får vekligen hoppas att du inte slutar på forumet för det vore en förlust för oss alla.

Får passa på att tacka för inlägg och vi alla hoppas du ändrar dig och fortsätter. <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom igen Alf-Johan , ge inte upp p.g.a av andras ohövligheter
jag har alltid uppskattat dina inlägg... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar