Luftfilter till Bing kyrkportare
-
- SachsMekarn
- Petrolhead
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja,
klumpig håller jag inte med om då jag får en ganska stor volym och mycket dämpning utan att det sticker ut och försvårar tex. kickning.
Dessutom händer det när jag skjutsar att ungarna står på den -gör om det med Feltemas Fiddyfilter
<!-- </EdIndex> --></div>
klumpig håller jag inte med om då jag får en ganska stor volym och mycket dämpning utan att det sticker ut och försvårar tex. kickning.
Dessutom händer det när jag skjutsar att ungarna står på den -gör om det med Feltemas Fiddyfilter

- SachsMekarn
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Har du gjort några hål i dosan så det kommer in luft? <!-- </EdIndex> --></div>
OkejPetrolhead skrev:Nja,

Har du gjort några hål i dosan så det kommer in luft? <!-- </EdIndex> --></div>
Re: re:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Kul att se lösningen lite mer detaljerad.
Vilket filter som sitter i vore trevligt att få veta. <!-- </EdIndex> --></div>
Ser mycket bra ut, bättre än dom där originalburkarna som kan köpas.Petrolhead skrev:Conrad tipsade om min fina lösning...
Matlåda i rostfritt, anslutningsgummi från något skitfilter, lite filterduk och en del skruv och en del fantasi.
Tystare och bättre än sidomonterade skitfilter som oftas rekomenderas/säljs av sk trimfirmor.
//JOhan
Kul att se lösningen lite mer detaljerad.
Vilket filter som sitter i vore trevligt att få veta. <!-- </EdIndex> --></div>
Jag kör så det ryker...