Däremot tror jag inte att du har rätt insugningsrör. Har själv kollat på ebay efter ett sådant i över ett år och inte hittat något.

Ett passande insug skulle isf hänga med i köpet.pangerva skrev:Om det är en cyl med det rektangulära insuget så är den på 2,2 hk tillsammans med 15 mm förgasare. Har du insigningsrör för en 15 mm förgasare så ska en 15 mm från en EM50 passa och då kan du väl ha ställbart munstycke också.
Däremot tror jag inte att du har rätt insugningsrör. Har själv kollat på ebay efter ett sådant i över ett år och inte hittat något.
Då är det kanon ju!jonTe-Zündapp skrev:Ett passande insug skulle isf hänga med i köpet.pangerva skrev:Om det är en cyl med det rektangulära insuget så är den på 2,2 hk tillsammans med 15 mm förgasare. Har du insigningsrör för en 15 mm förgasare så ska en 15 mm från en EM50 passa och då kan du väl ha ställbart munstycke också.
Blir 100 euro dyrare om man inte skickar utbytesmotor.