Abriss? vet inte vad det är..men senaste nytt nu! Nu är den igång å går bra på tomgång,men när jag kör..orkeslös..men upptäckte en "kul" grej,när den står på tomgång går den bra ja,men jag ruskade på moppen å då gick tomgången ner å nästan dog den,fick lov å gasa för å hålla den vid liv...
Nu tänker jag byta konding och fugge så får vi se..
Troligen gaswiren som är på väg eller går tungt så att trotteln inte går tillbaka riktigt m.h.a. fjädern.
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
det finns bilder och text på raketsports hemsida som beskriver abriss bra.
är det måttet fel blir gnistan svag. brukar vara på håret att det är rätt med 0,40 brytaravstånd. man brukar ofta få gå ner till 0,35 .
du kan även pröva att söka på forumet.
det har diskuterats förr.
det finns bilder och text på raketsports hemsida som beskriver abriss bra.
är det måttet fel blir gnistan svag. brukar vara på håret att det är rätt med 0,40 brytaravstånd. man brukar ofta få gå ner till 0,35 .
du kan även pröva att söka på forumet.
det har diskuterats förr.
har nu bytt förgasare samt kontrollerat nålmunstycket,det va ok..funkar iaf inte..nu blir till å riva tändsystem! värsta e ju att motorn måste halvt av då,då kabeln går så tätt mot ram.