Frakthjälp?!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det , är ju iofs en bra grej <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Djungelns lag gäller - ska man få nått gjort så är det sällan lönt
be nån annan att göra det... :P Då det gäller Tradera. :) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:TACK SÅ MYCKET! Ni är helt fantastiska! :D
Har lite bud ute på tradera för att kunna renovera småttingen.... Som jag i vanlig ordning blivit överbjuden på :bike_pedalare:
http://www.tradera.com/tillbehor-cykel-auktion_104479777
Mmm , gjorde ett litet tradera test , bjöd 512kr på en gång jag såg den här annonsen , skulle bara kolla hur fort folk bjöd över trots måååånga dgr kvar ...

http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=105219584 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tradera bevisar ju hur nödiga folk är - Alltså ett perfekt forum för
säljare men även för köpare som hittar sin lilla saknade del - eller hur
Doktorn? :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ett annat stor skämt är när säljare skriver "Utropspris 1 krona !!"
sen har dom ett reservationspris på 2000kr :eh?: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det brukar ju bli jä... priser på 4-vxl mekanismen :shaking shocked: (köpte en (skitfin) 4vxl-låda med mekanismen för 1.500:- tycker jag är tillräckligt...) synd för dom som nu har en vxlåda men ingen mekanism.. :( <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Skriv svar