Frakthjälp?!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Frakthjälp?!

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan någon hjälpa oss att få hem en barncykel från Norrtälje?
Cykeln står hos forum medlemmen "körmoped" och behöver avhämtning. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Han kan ta med den till Vintervurpan i morron, så får grannen ta med den till köpmanholmen nästa gång han åker <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->då kan du ju be han lämmna den här i skrike alldeles innan köpmanholmen :) så kan den ju hämtas i samband med att vi har nåt styrelsemöte här, eller att jag tar upp den när jag åker upp till hörnefors.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sicken hjälp...

Kan ni fixa hem ett par dörrsidor från Älmhult till Göteborg också??? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
P-plats.se skrev:Sicken hjälp...

Kan ni fixa hem ett par dörrsidor från Älmhult till Göteborg också??? :roll:
Kan nog kanske fixas det också, men vi tar en lands ända i taget :D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu står det en barncykel tryggt lutad mot Standarden i garaget, och grannen är vidtalad, han kände tydligen Raketaren och visste exakt var han bor :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he världen verkar rätt liten :wink: men jag blev ju ruskigt nyfiken på vem grannen är :) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

tompa skrev:Nu står det en barncykel tryggt lutad mot Standarden i garaget, och grannen är vidtalad, han kände tydligen Raketaren och visste exakt var han bor :D
Är inte Raketaren han som är känd för att sakna en 1250 CS i samlingen staff_italiamac_fastidioso.gif staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm jo det kan nog vara så att jag inte äger någon 1250 cs men å andra sidan har jag ju några andra rätt ovanliga pärlor så det är ju synd att gråta staff_36-1 dessutom man vet ju aldrig vad man snavar över senare heller :bike_pedalare: måste nog renovera det jag har nu först.. <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Kontakt:

Inlägg av tompa »

S_Compakt skrev:
tompa skrev:Nu står det en barncykel tryggt lutad mot Standarden i garaget, och grannen är vidtalad, han kände tydligen Raketaren och visste exakt var han bor :D
Är inte Raketaren han som är känd för att sakna en 1250 CS i samlingen staff_italiamac_fastidioso.gif staff_36-1
Nja....Grannen pratade nåt om hockeyspelarens grabb, jag vet inte vad det betyder, han kan ju inte va släkt med foppa, för det är väl den enda hockeyspelarn i ö-vik :wink:
Grannen har för övrigt nån hammal K50 och nåt pu...ckliknande skrot står å gömmer sig i nåt uthus, förutom en äkta honda 450, en av dom första i sverge, och någon buggy av specialmodell tar upp hans garage :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->TACK SÅ MYCKET! Ni är helt fantastiska! :D
Har lite bud ute på tradera för att kunna renovera småttingen.... Som jag i vanlig ordning blivit överbjuden på :bike_pedalare:
http://www.tradera.com/tillbehor-cykel-auktion_104479777 <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->bjud mer. de va ju små pengar än så länge haha <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

Raketsport skrev:TACK SÅ MYCKET! Ni är helt fantastiska! :D
Har lite bud ute på tradera för att kunna renovera småttingen.... Som jag i vanlig ordning blivit överbjuden på :bike_pedalare:
http://www.tradera.com/tillbehor-cykel-auktion_104479777
''

Lägg bara 1 bud .. alltid i SISTA sekunden , på det högsta pris du verkligen är beredd att ge. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så talar en äkta traderare hehe :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

S_Compakt skrev:
Raketsport skrev:TACK SÅ MYCKET! Ni är helt fantastiska! :D
http://www.tradera.com/tillbehor-cykel-auktion_104479777
''

Lägg bara 1 bud .. alltid i SISTA sekunden , på det högsta pris du verkligen är beredd att ge.
Jodå, jag har tradera skills. Jag brukar göra så som du förslår, men ibland är det bra att visa för vänner och bekanta att jag vill köpa den här grejen/grejerna. :wink: Vissa kompisar budar man ju inte emot.
Så här ser cykeln ut i alla fall: http://www.postimage.org/image.php?v=Pq11cFGJ <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar