även hojen i bakgrunden är nice dogbonerisers, 3tum öppen belt jockeyshift, blir nostalgisk har haft en med exakt samma stuk! min hade lite högre styre å sidovagn. <!-- </EdIndex> --></div>stockis-70 skrev:Vattenslangsgrönmetallic,18"aphängare 5cm höjd gaffel 3,5hk cyl,14 kugg fram 38 bak. URL=http://upmyphoto.com/img/image.php?imag ... 21_loc.jpg][/URL]
Stockis-70
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
Re: Stockis-70
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
-
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bara en undran.
Finns det någon hastighetskod på däcket undet boxen. Ser ju inte ut att få rulla så snabbt precis. Hjullagret får ju också snurra en del. Eller lyfter det hela och bara hänger bakom i högre farter?
<!-- </EdIndex> --></div>
Finns det någon hastighetskod på däcket undet boxen. Ser ju inte ut att få rulla så snabbt precis. Hjullagret får ju också snurra en del. Eller lyfter det hela och bara hänger bakom i högre farter?

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
-
-
- Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..
min hade svart ram/gaffel cremefärgad tank/bakstänka samt mkt rostfritt.
Dessutom hade jag ett sådant släp på gång men han höll det inte åt mig utan sålde det innan jag hann åka ner. <!-- </EdIndex> --></div>
äckligt likt min gamla hoj! som var en -46a ram med en -73a strut m. S&S fugge 3"öppen belt, suicide fotkoppling, jockeyshift, den hade lilla bobtanken med cateyekåpa, mkt. hög sissy, styre + upsweep fishtail handgjorda i rostfritt, flanders risers , bobbad bakskärm, springergaffel m. skärmlöst 21"Avon, fotplattor, visst låter det hyffsat likt din knarr!
min hade svart ram/gaffel cremefärgad tank/bakstänka samt mkt rostfritt.
Dessutom hade jag ett sådant släp på gång men han höll det inte åt mig utan sålde det innan jag hann åka ner. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->äckligt likt min gamla hoj! som var en -46a ram med en -73a strut m. S&S fugge 3"öppen belt, suicide fotkoppling, jockeyshift, den hade lilla bobtanken med cateyekåpa, mkt. hög sissy, styre + upsweep fishtail handgjorda i rostfritt, flanders risers , bobbad bakskärm, springergaffel m. skärmlöst 21"Avon, fotplattor, visst låter det hyffsat likt din knarr!
.[/quote]
Nä nu tror jag att den gode doktorn börjat rabbla upp alla coola HD-prylar han känner till
Lite grann som namedropping fast inte...
.[/quote]
Nä nu tror jag att den gode doktorn börjat rabbla upp alla coola HD-prylar han känner till

-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nä skärp dig Pärra! 
Prylarna har ju dessa namn inget jag kan hjälpa.. Har nog någon bild på den om du nu misstror mig..men det är ju på fotografier eftersom det var före datorns intrång. Efter jag kört med den några år så for jag in på trenden med Indian stuket då blev det Brett lågt styre, Indian skärmar,handknackad sidovagn, fransar, läderjobb, å annan lack i turkos/creme med pearl i klarlacken. Kan låta riktigt äckligt men trenderna på byggen går ju i vågor å jag vann faktiskt några utställningar med den. har foto på den med om du är intresserad..fast som mr stockholmare nämnde är ju detta ett moppeforum. <!-- </EdIndex> --></div>

Prylarna har ju dessa namn inget jag kan hjälpa.. Har nog någon bild på den om du nu misstror mig..men det är ju på fotografier eftersom det var före datorns intrång. Efter jag kört med den några år så for jag in på trenden med Indian stuket då blev det Brett lågt styre, Indian skärmar,handknackad sidovagn, fransar, läderjobb, å annan lack i turkos/creme med pearl i klarlacken. Kan låta riktigt äckligt men trenderna på byggen går ju i vågor å jag vann faktiskt några utställningar med den. har foto på den med om du är intresserad..fast som mr stockholmare nämnde är ju detta ett moppeforum. <!-- </EdIndex> --></div>
Det är ju coolt med såna där flagrisers och beltbobbers 
Nä skämt åsido, jag förstår precis vad du pratar om även om jag inte har nån egen hoj. Gärna nån bild på din prisvinnare. <!-- </EdIndex> --></div>
Haha, jag visste att du inte skulle låta det inlägget komma undan.dr.novolette skrev:nä skärp dig Pärra!
Prylarna har ju dessa namn inget jag kan hjälpa.. Har nog någon bild på den om du nu misstror mig..men det är ju på fotografier eftersom det var före datorns intrång. Efter jag kört med den några år så for jag in på trenden med Indian stuket då blev det Brett lågt styre, Indian skärmar,handknackad sidovagn, fransar, läderjobb, å annan lack i turkos/creme med pearl i klarlacken. Kan låta riktigt äckligt men trenderna på byggen går ju i vågor å jag vann faktiskt några utställningar med den. har foto på den med om du är intresserad..fast som mr stockholmare nämnde är ju detta ett moppeforum.

Nä skämt åsido, jag förstår precis vad du pratar om även om jag inte har nån egen hoj. Gärna nån bild på din prisvinnare. <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->självklart
kan jag inte låta ett sådant smutsigt angrepp passera
jag är nog den minsta posörbiker man kan tänka. Äger faktiskt inte ett enda attribut/Tshirt mm. på varken HD eller Triumph fastän hojarna står i garaget. Tycker det fjantigaste som finns är när man glider omkring i Bikersutstyrsel å inte ens har en båge. å när man blir anklagad själv för att var den typen då skjuter jag ur mig..ha ha 
jo jag kan kolla om det går att scannra av ett foto

jo jag kan kolla om det går att scannra av ett foto