<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har nog någon bild på bakskärmen i morgon kväll, en liten uppfattning om hur den kommer att se ut denna sommar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Skitsnyggt! Angående den 21:a, så snackade jag med gubben
Ullmark nyss.Det är hälsingesvängen som fordonshysterikerna har.
Mest för vet.bilar å hojar.inga moppar <!-- </EdIndex> --></div>
Levve skrev:Skitsnyggt! Angående den 21:a, så snackade jag med gubben
Ullmark nyss.Det är hälsingesvängen som fordonshysterikerna har.
Mest för vet.bilar å hojar.inga moppar
Det är ett annat åk jag menar, Pajjen och gänget som ordnar <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->snygg lackkombination med svart å gult kommer att bli hur tuff som helst
den röda randen gjorde tusan så mycket oxä, ska bli kul att se helheten sedan.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en förhoppning om att vara klar till fredag kommande vecka, moppetur står på tapeten <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->om ni lagt märke till att det svarta är lite apelsin, så är det med flit har lagt lite tjockt med färg för att använda som slipgrund till nästa sommar. Airbrusch och lite kunskaper/träning, så är tanken om det riktiga utseendet förverkligad <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nice!
Gillar kombinationen Svart/gul, den röda randen är fin, men stör dock den genuina AIK känslan som alla vill åt! ( ) <!-- </EdIndex> --></div>
------------------------------------------------------------------------------
på gården för tillfället
bubbla 65:a
bay pickis 68:a
flakan
crescent 2000 nr1
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Än är den inte klar mattsvart, John Deere gul, blank svart, röd och aluminium kommer den bestå av. Kan säga att den sista gula bilden på bakskärmen, inte heller är riktigt sann <!-- </EdIndex> --></div>