Muzze special

Original- och bruksrenoveringar samt Custombyggen.
Lundaahl

Muzze special

Inlägg av Lundaahl »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Hemkommen Mustang 618 S, funderingar kring bygget startar

Bild

Överblivna prylar får stå till tjänst, Saxoped framskärm, Suzuki K50 hjul, Gilera/Raket bakskärm

Bild

Dåligt med steg för steg bilder, ska bättra mig. Bågarna ovan bakskärmen slopas, Levve har gjort ett fint skärmstag åt mig. Kommer bild snart.

Vaggan är breddad för att stämma med Suzuklihjulet, nya motorfästen är gjorda, pillrar som bäst med alla fästen så att allt passar innan lack. <!-- </EdIndex> --></div>
Lundaahl

Levves skärmstag

Inlägg av Lundaahl »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fy faan va råmaxad hon blir. Kommer att gå som en skållad råtta slider_score.gif :headbang: :worship: <!-- </EdIndex> --></div>
sachsmaster67

Inlägg av sachsmaster67 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt coolt!! Nyfiken på vad du tänkt för typ av styre.....?[/b] <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ju rätt orginal ut... :lol: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Riktigt j-a cool ölskåpet är också fint, sukan på bänken är ändå min favorit, har just byggt en sits till en sån i Racerstuk men som det går att köra långt med utan att prostatan går åt, har använt en gammal limpa från en motorcykel. dom som byggs för race är snyggare men omöjligt att ha på en vanlig moped. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Amazon_jerka

Inlägg av Amazon_jerka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att bli jävligt ball :Wow: .

Nu blir jag sugen på att köra igång med min Husqvarna Roulette igen.
Måste bara köra in ved och renovera klart fönsterna först. <!-- </EdIndex> --></div>
bodda

Inlägg av bodda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser riktigt häftig ut men :) vad är det för spis :? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut som suzuki :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Ser ut som suzuki :D
Helt rätt Affe. Kollar man färgen så kan man se var den kommer i från. Din favvo i bakgrunden .. Redigt snabb oxo, det kan jag intyga. :mad devil: <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gött stuk, på med rätt styre bara så det blir en lika skön körställning! <!-- </EdIndex> --></div>
Lundaahl

Inlägg av Lundaahl »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vart ute på semester och inte haft tiden till att svara! Motorn är Suzuki, likaså hjulen. Den oranga i bakgrunden är en K50 som jag tävlade med förut, lagd till historien nu. Det som återstår nu, är färgval och styrets utseende, resten är inprickat nu. <!-- </EdIndex> --></div>
Lundaahl

Inlägg av Lundaahl »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har jag börjat lacka delar av moppen, kommer bilder. Har valt att lacka med temporära färger, säkert något som ska göras om under vintern :D <!-- </EdIndex> --></div>
Levve

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härligt Ludde! Klart till den 21:a eller? :roll: :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Lundaahl

Inlägg av Lundaahl »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hoppas det, tar med nya grejer till jobbet varje dag nu. Blästrar och donar hemma :D För er som gillar att blästra själv kan jag tipsa om en rackarns bra bläster http://www.jula.se/blastertankset-38-l-123862 <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar