<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->man kan hitta mkt skoj i skogen. detta hitta ja förra sensommaren. tog lite foton för ja tycker sånt här e skoj. alla dessa ligger på samma ställe. det har legat ännu fler bilar här!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->nej det finns ett bonningshus strax bredvid där det bor folk. bilarna skall visst hora dit o ligga kvar efter pappan till de i huset. han samlade bilarna där de står när de va uttjänta tydligen. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mer skrot åt folket! =) Denna tråden verkar bli bra, ska försöka få med mig polaren till Ryd - kyrkö mosse, eller bilkyrkogård på ren svenska...nån dag...haha <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim skrev:Mer skrot åt folket! =) Denna tråden verkar bli bra, ska försöka få med mig polaren till Ryd - kyrkö mosse, eller bilkyrkogård på ren svenska...nån dag...haha
Jag var där igår och fick några bilder med mig.
Jag kan verkligen rekommendera det stället till alla som har vägarna förbi.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul med skrotbilder, men jag tycker ju lite synd om dom :/
Här kommer mina bidrag.
De första är tagna förra veckan i de dalsländska skogarna.
Bilderna längre ner på en fantastiskt fin VW Bubbla SPLIT!!! tillverkad februari 1952 enligt chassinumret. Bilderna är tagna förra året i Brålanda
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kul med skogsvrak!
Blev inspirerad av tråden och bestämde mig för att köra upp i skogen med crossen och leta Trodde inte att jag skulle hitta nåt men: Den som söker han finner!.