<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självklart passar du här 56:an
Du har ju ett brett kunnande och är en tillgång här. Jag är också en sån som "fuskar" med det mesta och gillar allt som är tekniskt (och även annat), och finns därför på många olika forum där det finns likasinnade. Och på varje forum finns det några som är som oss, ett brett intresse, och inte inriktade på bara en sak. (ofta är det samma folk på alla ställen också

).
Jag däremot försöker ibland göra en hemsida, har ju om Amazon och om 240/260, och det kommer om PV och 140 så småningom, även om Monark mopeder. Mest för att sprida den information som jag har om saker o ting.
(det är över 15 år sedan jag lade upp min Amazonsida nu)
Det var nog det Braxmatte menade, att du har såpass stort kunnande att det vore kul om du hade en hemsida med information, bilder o.s.v., så att fler får ta del av det.
Sen det här med att "ta åt sig" då det skrivs på ett forum, ibland tar man det helt fel, ibland är det kanske nåt dumt, men man får analysera och se vad det är, och sedan skaka av sig det, men jag vet själv att ibland tar man åt sig och reagerar starkt, men oftast rinner det av efter ett tag, och då ser man att man kanske läste lite tokigt så man tog åt sig av fel orsak.
Det skrivna ordet kan ju tolkas på så många olika sätt, därför är det ju så vanskligt att skoja på ett forum t.ex.
Jaja, svammel från mig, nu går vi vidare

<!-- </EdIndex> --></div>