Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...

Tips, frågor och allmänt snack om motorcyklar, båtmotorer, bilar m.m.
Peter Holbrant
Forumsponsor

Re: Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...

Inlägg av Peter Holbrant »

Ok där vart blinkers igång kombination dålig jord och dålig kontakt i skarvstycke samtidigt hoppade parkeringslyset igång också..
Visst blinkers tickar lite snabbt på höger sida gissar de sitter någon lampa med fel Watt men skit samma..
Sprang då direkt in kikade besiktningstid och fanns redan idag men inte fan vågar jag chansa utan fått tillverkat en kåpa till
startkransen om den inte ligger gömd i bilen.. I övrigt för mycket kvar för inte behöva stressa mig halvt fördärvad..
Så valde 15:20 i morgon och hoppas bli färdig till dess alltså hoppas. Å andra sidan bilen fortfarande okörd så vet i fan...

Fick att göra men innan kofångaren åker på så ska bil ställas på och ringas in en försäkring...
Mumkas

Re: Jaja så kan de gå.. Nytt år och nya dumheter! Eller öl är gott men dyrt och i bråk med hjärnan så vinner hjärtat...

Inlägg av Mumkas »

Betydligt mer spännande än allt vad fotboll heter att se hur det går 15:20 imorgon! :D Lycka till!
Apollo 8037, klenstummis. MCB 1159 fetbrux som kan bli nåt roligt.
Peter Holbrant
Forumsponsor

Inlägg av Peter Holbrant »

Spännande och spännande räknar med tvåor allt för lite genomgången för att de ska kännas bra

Men precis fått betat av en provtur och känns ok i bromsar lite osäker på om de kanske finns en avgasläcka..
ska försöka låna en lyft i morgon när jag tillverkar kåpan får väl kika på avgasröret då...
Tyvärr gick den lite orent i slutet av provturen men kan varit tillfälligheter och lite ringrostig..

Men men tänkte ta en extra provtur till fritsla ändå motorträff där så en lämplig provtur...
f100.jpg
f101.jpg
f102.jpg
f103.jpg
f104.jpg
f105.jpg
Vart i alla fall riktigt pigg bra mycket piggare än vad jag trott...
å en riktigt trevlig bekväm körvagn...
Skriv svar