Om forumet och medlemskonton -UPD
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Facebooksida kan tyvärr ta död på forumet litegranna är jag rädd. På en del forum jag är på som även fixat en grupp på Facebook så har det blitt mindre på forumet istället.
Nu behöver det inte bli så, men kan va värt att tänka på iallafall.
En sak jag märkt är dock att det är mer yngre på facebook grupperna, som aldrig ens varit med på forumen. <!-- </EdIndex> --></div>
En sak jag märkt är dock att det är mer yngre på facebook grupperna, som aldrig ens varit med på forumen. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Jag är lite rädd för det jag också och jag vet inte om jag har orken heller att sköta fler sidor på nätet. <!-- </EdIndex> --></div>Amarace skrev:Facebooksida kan tyvärr ta död på forumet litegranna är jag rädd. På en del forum jag är på som även fixat en grupp på Facebook så har det blitt mindre på forumet istället.
En sak jag märkt är dock att det är mer yngre på facebook grupperna, som aldrig ens varit med på forumen.
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
-
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->har en dator på jobbet där ja e inloggad på mitt ordinarie alias o vågar fan inte logga ut. på telen o annan dator funkar ej inlogg då de stör att ja har Ö i mitt alias. kan utlänningarna fatta snart att vi har mer bokstäver än dem o rätta till de hela så man kan logga in?! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Rubriken syns inte
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som sagt, la in ett nytt meddelande på köpes, men rubriken syns inte trots flera försök. Men det kanske ni visste? <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Landskoderna för olika språk kommer att fixas, och har under dagen fungerat korta stunder.
OBS! Tillsvidare skriv inte rubriker i pm eller Nya ämnen som innehåller å, ä, ö
Om ni råkar klicka på förhandsgranska inlägg och bilder eller text försvinner. Klicka då på backa knappen på musen eller skärmen så återkommer texten. <!-- </EdIndex> --></div>
OBS! Tillsvidare skriv inte rubriker i pm eller Nya ämnen som innehåller å, ä, ö
Om ni råkar klicka på förhandsgranska inlägg och bilder eller text försvinner. Klicka då på backa knappen på musen eller skärmen så återkommer texten. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson