Grannen skrev:I Kylen: Risifrutti - Cola - margarin i flarra = Luktar ungkarl lång väg eller
kanske en sambo som inte hittar till affären
Nej då... inte sen runt -95!
Dock alldeles för mycket jobb och för lite tid över för matlagning...
Att min sambo jobbar natt gör ju inte saken bättre, får se till att hon börjar sköta sig bättre! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Åka moped och dricka bärs? Njae. Däremot dricker jag gärna ÖL i garaget. Har varit i slalombacken med 6-åringen idag och därefter blev det intensiv snöskottning med baklastaren så jag tänker ikväll belöna mig med en kall Kilkenny...dock en 3,5a.
För er som gillar riktig ÖL kan jag rekommendera Fullers ESB eller Fullers India Pale Ale, Bombardier går också bra. Det är annat än blaskig besk Norrlands Guld <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nyktert ska det vara, sålänge man sitter bakom styret. Min diabetes gör dock att jag föredrar Cider framför Öl (Nej inte pga smaken på Öl) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kall öl sitter aldrig fel - låt gå då för att man inte behöver dricka medans man kör Man måste ju stanna för att få fram den ur moppebagen <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson skrev:Alabamamannen har för mig att knallertguttarna som gav mig några sådana öl sa att de finns inte längre men kan ha fel smakade i alla fall en 2 kvar och de öppnar jag inte hälsn cobra
Bryggeriet stängde igen 2008, jag har 5 st kvar...men eftersom det är färsköl så är dom nog inte drickbara längre.
(Ölen smakade fan inte bra när den var färsk heller) <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Den här var rätt stark blandad också
Ja stark som fasen och den lämnar alltid en bottensats kvar.
Dessutom har denna gamla dryck gett namn åt ...... t.ex såna som förstör gamla mopeder <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60