<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite grabbigt men, vad dricker ni helst för öl? Själv föredrar jag något från Jämtlands Bryggeri, typ Postiljon. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Zeunerts är inte fel... Fast jag gillar mest Tjeckisk öl idag.
Kan som kuriosa berätta att jag sommarjobbat i brygghuset på gamla TILL-bryggeriet i Östersund.... Har personligen bruggt mer öl än dom flesta sett på en och samma gång. Vi kördet satser om 165 hektoliter varav 5 i veckan, om jag inte missminner mig... Kommer aldrig att glömma sockerstörtningarna.
Sorry om jag blev nostalgisk <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt lokala bryggeri i visby har många goda drycker i sitt sortiment. Men min stora favvo är nog ändå Nynäshamns ångbryggeri´s öler. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alabamamannen har för mig att knallertguttarna som gav mig några sådana öl sa att de finns inte längre men kan ha fel smakade i alla fall en 2 kvar och de öppnar jag inte hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Clausthaler non-alcoholic i några månader till. Är sympatinykterist med sambon som ser till att vi blir fler moppedister.
Annars blir det gärna en Guiness. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer 4exempel på vad jag gärna dricker i ölfloran
jag har haft förmånen att avsmaka 2utavdom i kväll
2 med stor beska,1med mycke hummle och en vanlig ljus med trevlig eftersmak,fan nu låter man som Karl-Jan fast på öl fronten. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick tidigt upp ögonen för Carlsberg Export och det är nog fortfarande favoriten.
Nu får det dock bli från det locket som råkar ligga i kylen när jag blir törstig! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Clausthaler non-alcoholic kan verkligen rekomenderas om man ska hålla sig till alkoholfritt..... jättegoda. Annars.. Guinnes på krogen, Mariestad hemma i soffan. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är nykterist, men vist har Norrlandsguld snygga burkar, och trevlig reklam mvh alf-johan <!-- </EdIndex> --></div>