Något helt annat...ÖL

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
bryggaren

Något helt annat...ÖL

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite grabbigt men, vad dricker ni helst för öl? Själv föredrar jag något från Jämtlands Bryggeri, typ Postiljon. slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns det andra öl än Mariestad och Norrlands Guld ? slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Matte

Inlägg av Matte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Zeunerts är inte fel... Fast jag gillar mest Tjeckisk öl idag.
Kan som kuriosa berätta att jag sommarjobbat i brygghuset på gamla TILL-bryggeriet i Östersund.... Har personligen bruggt mer öl än dom flesta sett på en och samma gång. Vi kördet satser om 165 hektoliter varav 5 i veckan, om jag inte missminner mig... Kommer aldrig att glömma sockerstörtningarna.

Sorry om jag blev nostalgisk slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Norman

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt lokala bryggeri i visby har många goda drycker i sitt sortiment. Men min stora favvo är nog ändå Nynäshamns ångbryggeri´s öler. <!-- </EdIndex> --></div>
Alabamamannen

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här har ni mitt bidrag :) Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Coca Cola! Ja, är nykterist. Och fyllde 20 igår! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alabamamannen har för mig att knallertguttarna som gav mig några sådana öl sa att de finns inte längre men kan ha fel smakade i alla fall en 2 kvar och de öppnar jag inte hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
kruse

Inlägg av kruse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Clausthaler non-alcoholic i några månader till. Är sympatinykterist med sambon som ser till att vi blir fler moppedister.
Annars blir det gärna en Guiness. <!-- </EdIndex> --></div>
2takt68

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här kommer 4exempel på vad jag gärna dricker i ölfloran
Bild
jag har haft förmånen att avsmaka 2utavdom i kväll slider_cheers.gif
2 med stor beska,1med mycke hummle och en vanlig ljus med trevlig eftersmak,fan nu låter man som Karl-Jan fast på öl fronten. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Coca Cola! Ja, är nykterist. Och fyllde 20 igår! :wink:
thumb_up Då är jag inte ensam då :D <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
P-plats.se

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fick tidigt upp ögonen för Carlsberg Export och det är nog fortfarande favoriten.
Nu får det dock bli från det locket som råkar ligga i kylen när jag blir törstig! slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:worship: Bild Bland det bästa... biggrin <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
jorhul
Forumsponsor

Inlägg av jorhul »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Clausthaler non-alcoholic kan verkligen rekomenderas om man ska hålla sig till alkoholfritt..... jättegoda. Annars.. Guinnes på krogen, Mariestad hemma i soffan. <!-- </EdIndex> --></div>
Jörgen Hultman. Växjö Moppers.
Crescent F-50 -76, Crescent F-50 GLX -78, Crescent 1145 -57
Zündapp GTS 50 -81, Zündapp KS 50 -78, Monark 125 TTS -75
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag är nykterist, men vist har Norrlandsguld snygga burkar, och trevlig reklam mvh alf-johan :oops: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Öl har aldrig varit en favorit, jag kan nämligen inte rapa :crockedsmile:

Men nu är jag ändå nykterist pga att jag äter så pass mycket smärtstillande. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar