Vad jobbar ni med eller gör ni?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jobbar som bilrekonditionerare åt carstedts bil i örnsköldsvik...började 1977 så jag börjar ju vara en aning utnött nu...
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
- pangerva
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har jobbat med bildelar sedan maj 1968. Först 8 år i en bildelsbutik med uppehåll för lumpen. Därefter 8 år hos en bildelsgrossist (mest förgasare) och sedan maj 1984 på Volvo PV och där sedan 1988 som produktchef för däck, hjul och startbatterier och då gäller det eftermarknaden. 3 år kvar till pensionen

Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Där ser man... Man ska inte gå omkring och "tro" saker och ting om folk. Det kan bli helt felaktigt och det här ingick inte i min föreställning om dej.... Jag har hela tiden känt mig säker på du varit cykel/mopedreparatör hela livet....Conrad Engström skrev:...finsnickeri och 3 anstälda, specialite , innomhustrappor.

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Datanörd/IT-konsult sen ca 15 år, med civ.ing.utbildning i ryggen. Men i ett tidigare liv var jag stenmontör och stenhuggare... <!-- </EdIndex> --></div>
--
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går även jag på Edströmska fast i tvåan som gymnasieelev.
Inriktar mig på mc/marin och då är det båtar, motorcyklar, mopeder och trädgårdsmaskiner det handlar om. Alltså allt de bästa här i livet!
Har jobb på en mc/mopedfirma här i stan och har MVG i allt förutom matte, sug på den du rexxy!
Inriktar mig på mc/marin och då är det båtar, motorcyklar, mopeder och trädgårdsmaskiner det handlar om. Alltså allt de bästa här i livet!

Har jobb på en mc/mopedfirma här i stan och har MVG i allt förutom matte, sug på den du rexxy!

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Avslutar min utbildning nu till sommaren som snickare. Har väl inte hållit på med så mycket i mitt liv precis. Har jobbat som omskolare på ett plant-företag, ytbehandlare, vaktmästare, konsum arbetare och sen lite som snickare förstås
. Upptäckte motordrivna fordon sent i mitt liv ( 16 års ålder ) och forsätter på den vägen men skulle aldrig kunna tänka mig att jobba som det. Tycker nämligen inte att man ska blanda ihop hobby med jobb då jag kan få svårt att skilja det åt. Håller nu på med att ta mc kortet

Även idrott??Wiklund skrev:Går även jag på Edströmska fast i tvåan som gymnasieelev.
Har jobb på en mc/mopedfirma här i stan och har MVG i allt förutom matte, sug på den du rexxy!![]()
![]()

Hehe det ''betyget'' får jag i trean!Öryd skrev:Även idrott??Wiklund skrev:Går även jag på Edströmska fast i tvåan som gymnasieelev.
Har jobb på en mc/mopedfirma här i stan och har MVG i allt förutom matte, sug på den du rexxy!![]()
![]()
![]()

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Teamledare och underhållstekniker på en underleverantör(Plastal) till Volvo jobbat här sedan -98 och innan det däcktillverkare på Michelin och innan det sjöman ett tag efter skolan där man blev utbildad automationstekniker. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport