Crescent 2013 Renovering/Nymoderisering
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vi saknar dig...nyfikna att se hur det går med bygget, om du för ihop det hela med dom snygga hjulen du köpte
så vi hoppas på islossning i norr snart
<!-- </EdIndex> --></div>

fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej alla, jo nu är det ju så att jag är sjuk mycket och har problem med ryggen så jag blev borta ett tag där.. Forhoppningsvis får jag vara med i leken ett tag igen
.
Inte så mycket nytt sen sisst förutom möjligtvis en stor "detalj" jag nog kommer ändra i mina planer, nämligen så vore det bäst att låta den få sin original motor för jag har lite andra planer med kinesen, sen känns den lite väl klen för sånna krafter + att det krävs såå mycket ombyggnad framförallt inte bara för att få det att fungera bra, utan att också få det å se snyggt ut
Jag kan nog bara erkänna att jag tagit mig vatten över huvet vad gäller detta galenskap.
Men! resterande saker gäller, och så fort jag blivit 100%klar med min 50ss och fått sålt den får jag platts att börja ordna resten för detta bygge
Hoppas ni inte blir besvikna, det är ju i alla fall på gång
.
*Tompa* dina hjul kommer också till användning, men utan drev blir det inget så nu en gång för alla.. Vad för typ av honda drev passar till navet?
<!-- </EdIndex> --></div>

Inte så mycket nytt sen sisst förutom möjligtvis en stor "detalj" jag nog kommer ändra i mina planer, nämligen så vore det bäst att låta den få sin original motor för jag har lite andra planer med kinesen, sen känns den lite väl klen för sånna krafter + att det krävs såå mycket ombyggnad framförallt inte bara för att få det att fungera bra, utan att också få det å se snyggt ut

Men! resterande saker gäller, och så fort jag blivit 100%klar med min 50ss och fått sålt den får jag platts att börja ordna resten för detta bygge

*Tompa* dina hjul kommer också till användning, men utan drev blir det inget så nu en gång för alla.. Vad för typ av honda drev passar till navet?

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Naven är Honda,
men drev kan du väl använda vad du behöver, fastsättningen är 5 bultar,
5 bultade drev har dom flesta MCB modeller.
distansrör skickade jag med som du kan använda... Det där med gummibussning tror jag inte på, drevet ska sitta stumt. <!-- </EdIndex> --></div>
men drev kan du väl använda vad du behöver, fastsättningen är 5 bultar,
5 bultade drev har dom flesta MCB modeller.
distansrör skickade jag med som du kan använda... Det där med gummibussning tror jag inte på, drevet ska sitta stumt. <!-- </EdIndex> --></div>
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska jag vara ärlig tycker inte jag att den där vaggan var så snygg? det blir nog bättre om du bara bygger en vagga frammåt ifrån de bakre motorfästena och fram till de under motorn. kolla på en fiddyram så förstår du 
http://www.dbr-1.se/catalog/popup_image.php?pID=283
fräckt bygge annars o hoppas du får det att funka!
/Markus <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.dbr-1.se/catalog/popup_image.php?pID=283
fräckt bygge annars o hoppas du får det att funka!
/Markus <!-- </EdIndex> --></div>