Varing

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

AVG + Avast

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har bara kört med gratis program dom senaste åren, då dom flesta köpe virusprogram slöar ner dator alldes för mycket enligt min mening.. :!:

Kör med AVG och även kört med Avast som funkar otroligt bra och är gratis..!

Men jag klickade fel och jag visste att det var kört...men försent så datorn blev tyvärr infekterad med Zentom system Guard... :cry: <!-- </EdIndex> --></div>
bjo
Kontakt:

Inlägg av bjo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:Jag har MAC så jag behöver inget virusskydd :D :D :D :D :D
Samma här! Surfar ofta från en iPad eller MacBook och oroar mig aldrig för virus :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Mac

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart är Mac en bra dator och fri från dom flesta virus problem. Men det är ju för att virus tillverkarna/spridarna
inte ger sig på den lilla skara som har Mac datorer.. :!:

Dom vill jäklas med den stora massan datorer och ger sig då givet viss på Windows system i första hand då dessa är flest.

Då klara sig Mac datorerna på bekostnad att Windows bli utsatt 1000ggr fler än Mac dotorerna så klart... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har dödat Zentom system Guard...ganska lätt om man kan gå in in systemet, regedit...
inget för dom som inte vet hur..****L*** å sudda rätt. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar