Har testat Apple nu (Ipod, nyaste versionen) och där fungerar alternativ 1, men 2 fungerar som sagt inte eftersom det krävs Flash då. <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Har kollat katalogerna via mobilen nu, android tar alternativ 1 (samma som läsarnas mopeder) så då borde väl apple också göra det.
Bara att dubbelklicka på en bild så poppar den upp och du kan därefter bläddra mellan bilderna utan problem.
Detta gör att alternativ 2 nu ligger på minussidan för mig...
Hur vill ni att sprängskisserna ska visas på hemsidan?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har inte laddat hem nåt än. Jag vet ju var dom finns så jag kollar där. Är den uppgift jag vill komma ihåg så skriver jag det på ett papper.
Raketsportsidan har alltid funkat det är forumet som har krånglat ibland så hade sprängskisserna legat där hade jag förmodligen laddat hem dem för att alltid ha dem nåbara.
Jag har skrivare men bläckpatronen håller på att ta slut så jag måste spara det lilla som finns kvar till Schenkerfraktsedlarna dom är viktigast för mig.
Varför ska dom där bläckkasetterna vara så dyra till en laserskrivare? evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsportsidan har alltid funkat det är forumet som har krånglat ibland så hade sprängskisserna legat där hade jag förmodligen laddat hem dem för att alltid ha dem nåbara.
Jag har skrivare men bläckpatronen håller på att ta slut så jag måste spara det lilla som finns kvar till Schenkerfraktsedlarna dom är viktigast för mig.
Varför ska dom där bläckkasetterna vara så dyra till en laserskrivare? evil: <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sen har jag ett nätverk och mediaserver så jag kan nå allt som jag har sparat.
(Ipoden har jag bara för att spela Songpop i princip
) <!-- </EdIndex> --></div>
Nädå, jag gör det också, därför jag vill ha PDFkejsaren skrev:dum fråga kanske men är det bara jag som laddar hem och skriver ut eller i alla fall tittar på dator´n?
har alla ajfånen/ajpudden vid arbetsbänken och kollar på ?

(Ipoden har jag bara för att spela Songpop i princip

- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
Nu ser det ut så här på många nya sprängskisser.
Du kan dela och skicka via mail eller till facebook m.fl eller så kan du ladda hem zip-filen.

Uploaded with ImageShack.us
Du kan dela och skicka via mail eller till facebook m.fl eller så kan du ladda hem zip-filen.

Uploaded with ImageShack.us
-
nej du e inte ensam om o skriva ut dem o ha o titta på. ja gör på de viset ja också inte fasen har ja datorn på abetsbänken o inte har ja telefon stor nog för o få bra bilder i rutan!kejsaren skrev:dum fråga kanske men är det bara jag som laddar hem och skriver ut eller i alla fall tittar på dator´n?
har alla ajfånen/ajpudden vid arbetsbänken och kollar på ?
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248