Mopedbutiker
Det är ett bra sätt att välja faktura. Man ska aldrig betala för varor man inte fått och det vet säljaren. Därför brukar han alltid vara snabb att korrigera om fel uppstår. Var det du som bjöd på Cr. 2000 sadeln på Tradera, i så fall tycker jag det var bra att du inte fortsatte att bjuda. Priset blev väl högt...ughla skrev:Jag hat beställt en del grejer nu i söndags, får se om man får någon återkoppling. Har ej valt förskottsbetalning så jag kan i varje fall kontrollera att alla grejer är med innan betalning sker.
-
- Forumsponsor
Kan tillägga att jag och min familj handlar mycket på nätet, både från sverige men även mycket från tyskland, england och usa, men det här är faktiskt första gången jag blivit blåst.
Att jag förbetalde med kort till ettans var väl för att jag helt enkelt trodde att det var en väl skött butik, men vad fel jag hade
Att jag förbetalde med kort till ettans var väl för att jag helt enkelt trodde att det var en väl skött butik, men vad fel jag hade

ja jag bjöd på lite skrot men de slutade på över dubbelt så mycket som jag kunde tänkt mej att ge, vilka priser! Över 500 för motorkåpor varav en var söndersågad.. ja, nä. Då får det vara. Det vore en annan sak om sakerna som såldes var i bra skickigasen skrev:Det är ett bra sätt att välja faktura. Man ska aldrig betala för varor man inte fått och det vet säljaren. Därför brukar han alltid vara snabb att korrigera om fel uppstår. Var det du som bjöd på Cr. 2000 sadeln på Tradera, i så fall tycker jag det var bra att du inte fortsatte att bjuda. Priset blev väl högt...ughla skrev:Jag hat beställt en del grejer nu i söndags, får se om man får någon återkoppling. Har ej valt förskottsbetalning så jag kan i varje fall kontrollera att alla grejer är med innan betalning sker.

- Lasse väss
- Forumsponsor
-
-
- Forumsponsor
Om du bara visste hur rätt du har!"Nedomansky skrev:Förstår inte hur en del av dessa försäljare tänker, de måste ju vara medvetna om att det sprider sig som en löpeld om de missköter sina kundkontakter...
Bäst hittills:
Beställde på to em och fick grejerna på måndag. 07.30 stod det en man utanför dörren med ett tjockt kuvert...
Kom från UK.

Som jag skrev nånstans, di könstige utlänningre" är betydligt mer snabba, mer "på" än vanligen i Sverige
Som många här har jag "ett antal" objekt på gång.
Det man håller på med är ju vanligen inget unikt utan standardprodukter och då kan man handla dem där det är billigast.
men, när det tar längre tid INOM Sverige och dessutom är dyrare än utifrån Europa - då faller ju hela "lokala grejen"...
Har handlat från alla civiliserade länder inom Europa (utom Portugal).
Blåst två ggr, en IT och en från DE
- Lasse väss
- Forumsponsor
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt: