Husqvarna Roulette Populär 2010 03 28 motorn snart klar
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->via mail e de svårt att kontakta dem men via tele 054844105 e de enklare o man kan få ganska snabba besked. är i regel vettiga saker han säljer då han lever på de hela o inte kan ge firman ett risigt rykte. e ganska bra bekant me han!! har vart där mkt. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
-
förgasare
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->du vill ha tag förgasar delar visst har du väl novolettmotor på den där och inte vanliga äggmotorn? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->2010-02-10 - Lite delar
Idag hämtade jag ut ett paket ifrån Rösebäcken cykel och motor. Det innehöll lampfäste och gummi till tanken. Sedan var det ett kedjeskydd. Men det var fel. Det jag fick passade en roulette std. men inte min populär. Nu till lite bilder:
Paketet:

Lampfäste och gummi, jag hade velat ha lite fräshare gummi. Men dessa får duga till jag hittar något bättre:

Sist kedjeskyddet som inte passade:

Allt för idag. Det kommer nog hända lite mer från och med nästa vecka och framåt då jag har lite mer tid att lägga på mopeden. Någon som vet Vart man kan lämna in sina delar för kromning? Gärna i Göteborg så jag slipper skicka delarna fram och tillbaka.
//Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
Idag hämtade jag ut ett paket ifrån Rösebäcken cykel och motor. Det innehöll lampfäste och gummi till tanken. Sedan var det ett kedjeskydd. Men det var fel. Det jag fick passade en roulette std. men inte min populär. Nu till lite bilder:
Paketet:

Lampfäste och gummi, jag hade velat ha lite fräshare gummi. Men dessa får duga till jag hittar något bättre:

Sist kedjeskyddet som inte passade:

Allt för idag. Det kommer nog hända lite mer från och med nästa vecka och framåt då jag har lite mer tid att lägga på mopeden. Någon som vet Vart man kan lämna in sina delar för kromning? Gärna i Göteborg så jag slipper skicka delarna fram och tillbaka.
//Kalf <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hejsan! prata med peter och han sa att du skulle skicka tillbaka kedjeskyddet, och sa då att jag kunde köpa det till min Lyx, Men du kanske slipper att skicka det till han ocm jag kan köpa det av dig så här, jag bor i mellan trollhättan och göteborg Mvh Mathias <!-- </EdIndex> --></div>
-
-
modell?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad har din moppe för typnr är det en 3811 populär?
Om det är det och du har behov av en reservdelskatalog kan du skicka ett pm till mig
Där finns bilder på allt! <!-- </EdIndex> --></div>
Om det är det och du har behov av en reservdelskatalog kan du skicka ett pm till mig
Där finns bilder på allt! <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Gott att man fått hjälp med bensinnotan iaf.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
zappafan skrev:Så santPatrik skrev: Nja, har ju alutoppar på de flesta av mina mopeder så det är lika bra att ha det på V8:an också.
Chrysler 440" -66
V8:a på 7,2 liter alltså.
(själv Pontiac 455 + alutoppar...)

Gott att man fått hjälp med bensinnotan iaf.

Mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.