<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har brutit upp ett golv i huset som jag bor i och ska byta nedre varvet av timmer en bit.
Kul nääääääääää hade hellre plockat ihop flakan som är nylackad.
Kanske blir kvällens aktivitet <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var ute och körde en sväng på 1137an ikväll, nere vid visbys strandpromenad. Höll cirka 35 för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet. Helt plötsligt kommer en ungdom farandes förbi på nån sorts plastig sak, ingen EU-maskin, utan måste vart en trimmad 30moped.
Undrar om hornen syntes genom hjälmen när jag växlade ner till 2an varvade ur och lade mig jämsides med tuffingen, petade i trean gav lite gas och lagom jag gjort lagom lucka till grabben la i 4an och bara myste i solnedgången.
Grabben såg rätt förvånad ut <!-- </EdIndex> --></div>
Naeri skrev:Var ute och körde en sväng på 1137an ikväll, nere vid visbys strandpromenad. Höll cirka 35 för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet. Helt plötsligt kommer en ungdom farandes förbi på nån sorts plastig sak, ingen EU-maskin, utan måste vart en trimmad 30moped.
Undrar om hornen syntes genom hjälmen när jag växlade ner till 2an varvade ur och lade mig jämsides med tuffingen, petade i trean gav lite gas och lagom jag gjort lagom lucka till grabben la i 4an och bara myste i solnedgången.
Grabben såg rätt förvånad ut
När man läser detta blir man ju väldigt sugen på att köra moppe
Men okörbar moped är största hindret.
Andra är väl att bli stannad med nytaget körtkort är ingen hit direkt <!-- </EdIndex> --></div>
Naeri skrev:Var ute och körde en sväng på 1137an ikväll, nere vid visbys strandpromenad. Höll cirka 35 för att inte dra till mig onödig uppmärksamhet. Helt plötsligt kommer en ungdom farandes förbi på nån sorts plastig sak, ingen EU-maskin, utan måste vart en trimmad 30moped.
Grabben såg rätt förvånad ut
Var med om liknande med Yankeen under mopperallyt här i Kalmar. Kom en plastraket flygande förbi en klunga på ca 20 veteranmoppar. Jag växlade ner och åkte efter för att visa vart skåpet skulle stå. Jodå, Han fick nosa på etanolavgaser den stackarn ..
Är ju störtkul då dom flesta som åker sådana mopeder tror att veteranare är fullkomligt tvärdöda och omöjliga att få fart i. Jag har ju förvisso fuskat lite med modernare maskineri. Men du visade ju hur gasvajern ska dras <!-- </EdIndex> --></div>
Raketsport skrev:Usch, jag lider med dig. Skrapa måste var den överlägset tråkigaste sommarsysslan.
Och dessutom när det är profil på locken.
Men man behöver bara ta bort det lösa. En bra grund som fäster det övriga.
Vi hade liknande profil på locken i Hörnefors. När vi köpte huset hade det inte varit målat på 30 år så det vara bara att börja skrapa och måla. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du e bra le du , fördelen är att man ser att det är rekordeligt virke under ,motför dagens snabbväxande skräp som säljs .. (huset byggt 1921) <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->han blev erbjuden en varmluftspistol för att ta bort förgen och då kom han och tänka på den gamla grillen.[/quote]
Hemma var det en som gjorde så med varmluftspistol och hela huset brann upp , Han fick ett nytt hus med ny färg på . <!-- </EdIndex> --></div>