<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag hatar när det inte blir som planerat, blästern var trasig + att
mamma upptäckte att moppen stod i garaget igen .
Nu står den hos mormor för andra gången. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tur att du har en snäll mormor, henne ska du vara rädd om , jag håller med dej, gillar inte heller när schemat spricker, men du vet, det är väl inte bara pensionärer som har bråttom. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nej precis . Nu är det ganska slött för nu har man sommarlov,
jag skulle gärna haft klar denna innan lohäradsracet men jag tror jag kan glömma det nu, för jag ska jobba nästa vecka. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du får köra hårt på kvällarna, och strunta i brudar, mopeden är minst lika viktig, eller hur ?vad ska du jobba med? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns inte så många brudar i mitt liv men moppen skulle ändå vara viktigare.
Jag ska jobba på cykelservice i norrtälje. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den delen längst ner. jag tog bort en slangklämma och så ramlade den ner, det ska inte vara så va? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den höll fast den svarta plastgrejen som skyddar stötdämparen och själva stötdämparen.... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det ska väl sitta packboxar i nedre benet, och var är fjädrarna, försök och skicka en bild <!-- </EdIndex> --></div>