E-Type Gott & Blandat....
Re: E-Type Gott & Blandat....

Ingen aning,jag bara slog till.......det blev säkert fel som vanligtHasse skrev:Snygg framlampa. Djup på den? Vad är diametern?

Jag mäta i morgon,eller om du går in själv på www.samsmotor.se
Motorfästen på g

selma skrev:Ingen aning,jag bara slog till.......det blev säkert fel som vanligtHasse skrev:Snygg framlampa. Djup på den? Vad är diametern?
![]()
Jag mäta i morgon,eller om du går in själv på http://www.samsmotor.se
Fel? Näe, det tror jag inte om dig. Jag hittar inte den på hemsidan. Fast jag är inte så smart heller.
Har du sett den här sidan? http://ebutik.nccr.se/
Den kanske inte är med.Hasse skrev:selma skrev:Ingen aning,jag bara slog till.......det blev säkert fel som vanligtHasse skrev:Snygg framlampa. Djup på den? Vad är diametern?
![]()
Jag mäta i morgon,eller om du går in själv på http://www.samsmotor.se
Fel? Näe, det tror jag inte om dig. Jag hittar inte den på hemsidan. Fast jag är inte så smart heller.
Har du sett den här sidan? http://ebutik.nccr.se/
Jag beställde en annan variant via mail men den visade sig vara slut så dom erbjöd denna istället.
Det som var positivt var att den kostade halva priset,men man får väl vad man betalar för

Tack för länken,nu fick man tyvärr andra ideér

idag så ramlade däcket in från semestertrippen

Började med lite motorfästepyssel,allt hänger på trekvart än så länge.
Blir nog några timmar på detta misstänker jag.
Måste fixa bussning och drevämnet får att kunna mäta vidare.
Svingen måste nog kortas lite misstänker jag,har ingen original att jämföra med.
Ja det blev en hel del huvudbry idag,men kul att vara igång o pilla lite.

Svingen måste nog kortas lite misstänker jag,har ingen original att jämföra med.

Blir bra det därselma skrev:Började med lite motorfästepyssel,allt hänger på trekvart än så länge.

-
Proffsigt med egna motorfästen. Betyder det att du inte behöver borra om i ramen?selma skrev:Började med lite motorfästepyssel,allt hänger på trekvart än så länge.
Proffsigheten får Conrad Engström stå för,jag hittade fragment av hans mall jag fått för några år sedan.sidecarrob skrev:[quote="
Proffsigt med egna motorfästen. Betyder det att du inte behöver borra om i ramen?
Han har ju några väl fungerade typar med sådana fästen,så här uppfinner vi inga hjul

Det kommer även bli några förstärkningar enligt hans recept.Dom kan jag lova att han provat ut med sin vilda körstil,så dom sitter nog på rätt ställe.

Ang. borra i ramen så måste man borra nytt hål för svingfästet.
Jag tycker färgvalet var lite mysko hur tänkte du Selma 
mm blir så sugen att plocka fram lite monarkdelar när jag ser ditt Bygge

Jag glömde skaka burken ordentligt,att man aldrig lär sigtture skrev:Jag tycker färgvalet var lite mysko hur tänkte du Selma

selma skrev:Jag glömde skaka burken ordentligt,att man aldrig lär sigtture skrev:Jag tycker färgvalet var lite mysko hur tänkte du Selma
Det kan inte vara så att du har samma snurriga målarkludd som jag kör med .tror han bor i Eskilstuna, inga namn nämnda

Han brukar kunna blanda galet

image sharing sites
Han är inte bet den där thinnertomten att få till det,men han är väl i det blå hela dagarnatture skrev:
Det kan inte vara så att du har samma snurriga målarkludd som jag kör med .tror han bor i Eskilstuna, inga namn nämnda
Han brukar kunna blanda galet![]()
image sharing sites

Jag tror jag ska beställa lite "psykedelisk woostock färg" å prova hans kunskaper.
Eller helt enkelt ge han fria händer att gå bananas

Lär bli garanterat unikt