Conrad Engström skrev:Dett Anders , Jag har en exakt lika Saab V4 samma färg men med dom fina aluminiumfälgarna och orginal träratt, fast en 68.
Jag har kvar orginalhjulen.
Trevligt trevligt! Har du fotbollsfälgarna eller ronal fälgar?
Det är dessutom väldigt bra vinterbilar, har kört enheldel med den nu i vinter
Tror dom heter Ronal ?
Nej Braxen orörd Jo föresten 2" avgasystem. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då är ju *Bettan* hemma då , nu står hon å väntar på våren och att husse ska börja ge henne den kärlek hon behöver för att funka som en bra bruksbil till moppe trailern i sommar fy fanken va kall hon ser ut efter att ha stått ute några dar i den bistra norrlandskylan...
<!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Raketaren skrev:ja då är ju *Bettan* hemma då , nu står hon å väntar på våren och att husse ska börja ge henne den kärlek hon behöver för att funka som en bra bruksbil till moppe trailern i sommar fy fanken va kall hon ser ut efter att ha stått ute några dar i den bistra norrlandskylan...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->självklart hade det varit tuffare med en tvåtakts 95 a men dom växer ju inte på träd numera, dessutom räcker inte plånboken till om jag skulle hitta ett hyfsat objekt... så jag håller tillgodo med denna börjar ju bli färre av dessa oxå... <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->första bilen jag köpte va en 95 2takt trimmad va 14 år den va så rostig
i golvet så det fanns inget å sätta fötterna på o torpeden fjädrade
när man bromsa det fixa vi med en 2 tum 4 fastspikad
den brann upp efter nått år <!-- </EdIndex> --></div>
bodda skrev:första bilen jag köpte va en 95 2takt trimmad va 14 år den va så rostig
i golvet så det fanns inget å sätta fötterna på o torpeden fjädrade
när man bromsa det fixa vi med en 2 tum 4 fastspikad
den brann upp efter nått år
Låter inte som någon vidare fräsch 95a, vad var det för årsmodell på den? <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.aftonbladet.se/kampanj/volvo/article6069360.ab
Här byggs också en Amazon!
Den här killen har en potent 1209 tvåpet med redventil rakt ner i baljan och avgaspipa fin så man tror den är byggd i en bit. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej på er är ny här, och även nybliven ägare till en roulette lyx, jag är 27 år och tjejen 28, när hon fyllde 26 så hitta jag och köpte tillbaka hennes florida som hon hade när hon var 15.. så nu i vinter skall det mest "frächas" up inför våren så får vi göra en mer omfattande genomsyn till senhösten. Roligt att man hitta hit till liksinnade Mvh Mathias & Maria!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Roulette lyxen är som sagt den finaste av rouletterna. Kanske namnet antyder det en gnutta också <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är kul när man hittar sin gamla moppe och köper tillbaka den, låter som en kärlekshistoria <!-- </EdIndex> --></div>