Kolla, det här har jag köpt!!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Lelles hade förut :D

Tack så mycket :D <!-- </EdIndex> --></div>
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lelles hade inget :cry:

Något mer tips???????? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har köpt en 32.. idag som också ska transporteras ut till landet :D :D :D

http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/sv_SE/-/SEK/CC_ViewPagelet-Start?PageletUUID=gM2sGQVuS2gAAAEzWEwMjunm&scid=1757 <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis det var ett billigt pris!!!!!!!!!!!!!!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
a@westman

Inlägg av a@westman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->köpte 4st flång nya 3 kanal till k50 i dag. 250kr styck. orsaken till att dom var billiga var att kartongen var felmärkt. stod att cyl hade 1hk i stället för 5,5 :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
ZEb

Inlägg av ZEb »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vicky FM38 som jag bytte åt mej mot ett par högtalare för ett tag sedan... Men denna får ligga på lager tills jag är klar med Mustangen (se projekttråd "mustang projekt" ).

Bild

Uploaded with ImageShack.us

Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang "Mean´n´green" custom
Puch Dakota -69
Puch Alabama -75
Puch MotoCross -65
Victoria Vicky MS50 -54
Victoria FM38
Crescent raket 1149 -62
MonarPuch
Honda MT5
Crescent raket 1163
Vicky EM50 HPD
Fram-King -58 lr nåt?
SM6WXA
Kontakt:

Re: Skyddsgaller.

Inlägg av SM6WXA »

SM6WXA skrev:
Johan Lat skrev:Fick tag på en billig CX :D Någon som har erfarenhet av att bygga om en MT eller DT ljuddämpare så man får till en överliggande till dessa? tänker inte lägga ut en förmögenhet på att köpa en orginalljuddämpare när den är i detta risiga skick.

Bild

Bild
Var får man tag på ett skyddsgaller till framlampan, någon som har eller vet var man köper?
Letar efter ett sådant!!!!!!!!!!
Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Köp en krök till Mustang och sätt på en passande ljuddämpare. En överliggande krök är inte dyr. <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har köpt en Eldriven leksak slider_anon.gif

Bild

Jäkligt rolig att köra är den! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Köp en krök till Mustang och sätt på en passande ljuddämpare. En överliggande krök är inte dyr.
Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

Johan Lat skrev:
SM6WXA skrev: Någon som har något tips om var man hittar ett skyddsgaller, Lelles hade inga. Vill du sälja ditt galler?
Köp en krök till Mustang och sätt på en passande ljuddämpare. En överliggande krök är inte dyr.
Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över.
Men gallret då är det till salu??? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Johan Lat

Inlägg av Johan Lat »

SM6WXA skrev:
Johan Lat skrev:
Nja vet inte, har ingen tid med att skruva nu ändå är i renoveringstagen med huset har inte rört en moppe i år. Har skaffat en MT krök som skall modifieras dit nån gång om jag inte säljer den som den står. Får se när jag får lite tid över.
Men gallret då är det till salu???
Det är det jag inte vet om jag skall sälja alltså, är nog inte värt jobbet så nej det skall jag nog inte sälja gallret alltså. <!-- </EdIndex> --></div>
Stolt ägare av: Zündapp KS50-68, KS100-68, KS100-67, GTS50(125cc)-73, KS50-74, KS50-76(org), KS50-76(ren), KS50-76WC, KS50-76WC, K80-80, CS50-81, KS50-81, Mustang Mamba-74, Mustang Mamba-76, Crescent Transport
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

Johan Lat skrev:
SM6WXA skrev:
Johan Lat skrev:
Men gallret då är det till salu???
Det är det jag inte vet om jag skall sälja alltså, är nog inte värt jobbet så nej det skall jag nog inte sälja gallret alltså.
Kan du vara snäll att mäta hur brett o hur högt gallret är. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt Boråsarn, gör ett eget :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
SM6WXA
Kontakt:

Inlägg av SM6WXA »

alf-johan skrev:Rätt Boråsarn, gör ett eget :D
Ja vill han inte sälja sitt rostiga galler får man fixa till ett själv :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Roos

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Patinerat skogsvrak som nyss har fraktats hem :roll:
(Kommer så småningom att få komma ut på vägarna igen).
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar