-----
- SachsMekarn
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
du haspar käften o har ingen anledning att yttra dig i mina trådar när du inte har ngt vettigt att tillföra!! låt mina trådar va så låter ja dina va ser du lille grabben!! <!-- </EdIndex> --></div>Rexxy skrev:Haha. 10e gången han lämnar forumet?
Som jag sa tidigare, han är lättstött!
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
-
precis mitt syfte med senast kommentaren. ja vill ej ha hans kommentarer i mina trådar när han inte kommer med ngt vettigt. o ja låter han ha sina trådar ifred. <!-- </EdIndex> --></div>Raketsport skrev:Lätt stötta eller inte så är det bäst att låta bli varandra ett tag framöver...
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ha en skön sommar
Micke <!-- </EdIndex> --></div>
Det verkar gå hett till här, jag har läst tråden och kan väl bara tillföra att man kan köpa en V70 ställa den på garageuppfarten och ge nycklarna till frun och barnen. Då har man gjort vad man kan för att ta hand om dem. Sedan kan man köra med vad man själv vill, muskelbil, motorcykel eller som jag gör - varierande modeller av Puch. Fördelar: Det är kul i ur och skur.Frolzon skrev:Säcken skrev:Nu tycker ja vi lugnar oss lite här å tar å sjunger We shall overcome istället
...håller mig lite utanför debatten, tror jag...
Ha en skön sommar
Micke <!-- </EdIndex> --></div>
-
- SachsMekarn
-
-
vet ej något svar i den frågan. men från mig kommer det inga nya trådar. ej heller speciellt många mer svar i andra trådar. ja finns på PM om ngt undrar hur ja har det!! <!-- </EdIndex> --></div>Conrad Engström skrev:Hur är regeln ?
Om man startar en tråd, är man ägare till den då ? och kan styra inläggen så det behagar trådstartaren.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Tja, men har det blivit fyra-fem sidor med inlägg från en hel drös med personer så tycker jag inte att trådstartaren ensamt bestämmer över trådens öde längre..Conrad Engström skrev:Hur är regeln ?
Om man startar en tråd, är man ägare till den då ? och kan styra inläggen så det behagar trådstartaren.
mvh Patrik <!-- </EdIndex> --></div>
Please consider the environment before printing this message.
Nä, du äger inte tråden direkt. Är den väl lagd är den ju i jossans ägo. Så det är egentligens jossans beslut om tråden ska tas bort eller inte. Eller vad som ska skrivas på forumet. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Hur är regeln ?
Nä, du äger inte tråden direkt. Är den väl lagd är den ju i jossans ägo. Så det är egentligens jossans beslut om tråden ska tas bort eller inte. Eller vad som ska skrivas på forumet. <!-- </EdIndex> --></div>