Värsta Plastraketen

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan: Jadå, från blocket.se
Alf-Johan: Allt ordnade sig och vill ju själv åxå hålla mig frisk för allas skull
så att forumet hålls vid liv och även för att se allas sinnesstämmning såhär
i sommartider då mopparna ska ut å vädras :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vill bara som kompis meddela att grannen föll för grupptrycket å gråter numera sig till sängs i fosterställning varje kväll. Nynnandes ngt osammanhängande bbaootjiannn eller nåt..känns inte riktigt bra detta.. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bhuääää, låten heter gråt inga tårar mer för min skull - men ....
I´ll be back som arnold ältade :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Förresten, ser på klockan att doktorn måste haft en nattlig patient eller
kanske det var egen själavård för inlägget är kring 03.32 hick,hick :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Bhuääää, låten heter gråt inga tårar mer för min skull - men ....
I´ll be back som arnold ältade :lol:
Kanske "Don't cry for me ArgenKina"...? staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Faan Janne, jobbar du som stuppare :lol: annars har du en säkrad framtid där om du blir utan jobb :lol:
Kanske som doldis bland låtskrivarna, skämt å sido -
kineserna är otroligt duktiga på att spotta fram mopeder - tyvärr verkar dom använda samma gjutform :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar