<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) Äntligen !! Med sommaren så kommer fynden - här har ni mitt senaste
moppeköp till ett riktigt fyndpris.
Går som en klocka och ser ju riktigt najs ut för att vara en plastraket.
Jag är riktigt HELNÖJD och kommer att tvätta den i morgon (bilder kommer)
Ska se om jag kan få tag på en läcker box att sätta därbak.
Toppar 55 på slät backe... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg att Ellos hade REA på träningsoveraller, de hade blå med två vita ränder på. Skulle nog funka på denna där... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska kolla ellos.se, vet du vilken sida det var - har letat retrooverall en tid nu.
Ska det matcha så ska det... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr så vet jag inte vilken sida det är, hörde det från våra grannar som skulle iväg med sina trillingar på husvagnssemester. De hade köpt likadana allihop. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet inte om man kan porta en kinacylinder eller om dom har
annat trim att erbjuda till dessa raketer... <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->men för fanken grannen det där är ju en plastbide... vill nästan hålla med Pälle, det måste väl finnas ett kinaforum nånstans <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grannen: många kommer att spy galla över ditt fynd, men stå på dej , 55 på slät backe, finns det inte många sachsknotor som gör, <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag vet inte vad som tagit åt grannen men mkt har hänt det senaste halvåret tex har han börjat jobba trodde inte det skulle inträffa. Han funderar på att flytta till lägenhet å nu detta!! Han har cruisat runt med moppen som en liten humla ända sen han fick hem den. Igår kväll när jag kom hem så stod han å polerade all blekt plast med sånt där back to black tvättmedel. Han sken som en sol å påstod att detta är det bästa som hänt honom sen första sexet..jag håller mig på avstånd! Tänk om det är ngt smittsamt oh! hemska tanke. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, ja de här kommer att bli en rolig tråd
Som sagt komentarerna kommer nog att hagla.... <!-- </EdIndex> --></div>