<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är rätt sugen på en Main Coon faktiskt, men det blir inte fler katter förrän flocken blivit färre. <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Återigen har jag varit i Örebro på kattutställning. Kattungen som var med skulle nomineras, men det blev inte av. Det var en annan katt som dommare hade gjort afärer med och den vann.
Sedan såg jag Lasse vess där och skulle gå fram och heja på honom, men då såg jag bakifrån att han inte hade träskor på sig och genast blev jag på det klara att det inte kan vara Lasse. Hela gubben var lika även nästan i ansiktet, men utan träskor är det ingen Lasse.
En riktigt lat dag hade jag och sov ganska ofta i stolen jag hade med. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Återigen har jag varit i Örebro på kattutställning. Kattungen som var med skulle nomineras, men det blev inte av. Det var en annan katt som dommare hade gjort afärer med och den vann.
Sedan såg jag Lasse vess där och skulle gå fram och heja på honom, men då såg jag bakifrån att han inte hade träskor på sig och genast blev jag på det klara att det inte kan vara Lasse. Hela gubben var lika även nästan i ansiktet, men utan träskor är det ingen Lasse.
En riktigt lat dag hade jag och sov ganska ofta i stolen jag hade med.
Helt rätt Conrad utan träskor är det inte jag <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström skrev:Återigen har jag varit i Örebro på kattutställning. Kattungen som var med skulle nomineras, men det blev inte av. Det var en annan katt som dommare hade gjort afärer med och den vann.
Helt rätt Conrad utan träskor är det inte jag
Som Superman byter identitet med ett par glasögon, byter herr Väss identitet med trädojjor. Skulle någon känna igen honom? <!-- </EdIndex> --></div>
Helt rätt Conrad utan träskor är det inte jag
Som Superman byter identitet med ett par glasögon, byter herr Väss identitet med trädojjor. Skulle någon känna igen honom?
No no no.... Jag hade trädojjor på vår vigsel, förutom 20min i själva akten Då fick jag ta på mig Vikingastövlar
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varenda morgon så sätter sig grannens katt på vår vedhög och tittar på våran hund som sitter innanför fönstret och skäller som en galning
Men så fort jag släpper ut hunden så är katten puts väck <!-- </EdIndex> --></div>