Kattutställning.
-
Kattutställning.
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->I dag har jag ängnat dagen åt min frus hobby. Vi har varit på kattutställning i Örebro. Vi hade en 6 månader perserhane som vi ställde ut. Först blev han nominerad och sedan blev han best in show, i sin klass. Gissa om min fru blev glad. Det var ca 700 kattor,olika raser. <!-- </EdIndex> --></div>
-
- Lasse väss
- Forumsponsor
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Katter är trevliga djur men tror inte våra katter skulle passa in på nån utställning ,lägger in ett par bilder på dom.
Den vita med brottaröra heter Frippe,den röda Trixi och den grå har minsta
grabben döpt till Katten jansson kolnalle diamant.....

<!-- </EdIndex> --></div>
Den vita med brottaröra heter Frippe,den röda Trixi och den grå har minsta
grabben döpt till Katten jansson kolnalle diamant.....

Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
-
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Han är 3,5år,han brukar hitta på namn åt alla,oftast efter vad han senast sett på tv eller läst om. <!-- </EdIndex> --></div>Pälle skrev:Ungar, de är för jäkliga knasiga alltsåHur gammal är han, pojken?
Min minsting, hon spelar matarr emellanåt, (gitarr).
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Hon är väldigt kelsjuk och lugn av sej,på vintern ligger hon inne nästan hela tiden,det syns på bilden hur magen vuxit en del.När det blir vår och sommar motionerar hon bort den! <!-- </EdIndex> --></div>cobra karlsson skrev:Den röda är väl en röd tabby va, känneteknas med krokig svanstopp och otroligt kelsjuka och tillgivna
GOA DJUR!!!
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Katter är fina min dotter har 2 svartvita "Bonnakatter" dom har det mycket bra kan jag lova er
<!-- </EdIndex> --></div>

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Agnes & Kalle hälsar å grattar till BIS 

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
-
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är så här man gör när man mutar dommaren 
http://www.youtube.com/watch?v=G_XMUo52DE8&feature=youtu.be <!-- </EdIndex> --></div>

http://www.youtube.com/watch?v=G_XMUo52DE8&feature=youtu.be <!-- </EdIndex> --></div>
- SachsMekarn
-
- Raketsport
- Site Admin
- Kontakt:
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis till en BIS perser!
Har ni uppfödning också?
Visst är bondkatter fina och charmiga i temperamentet. Jag tycker det är bra att de fått ett utrymme på utställningsscenen, de har ju trotts allt funnits i landet sen 400-talet. <!-- </EdIndex> --></div>
Har ni uppfödning också?
Visst är bondkatter fina och charmiga i temperamentet. Jag tycker det är bra att de fått ett utrymme på utställningsscenen, de har ju trotts allt funnits i landet sen 400-talet. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Josefine Andersson