Slåss om flest inlägg tråden..(alt. skitsnackstråd..)

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->06.20 i morse hände det nästan omöjliga, jag Valentino Rossis halvbror körde omkull :shock: , låg som en Säl på vägen & skämdes, men fort upp å kicka igång igen & hoppas ingen såg en... :lol: :wink:

(har faktiskt aldrig Legat på marken med moppen sen 2001 då man blev återfallsmopedist..) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha! Ursäkta skrattet och hoppas moppen höll ... oj mena att du höll! Men jäklar va snabb man är upp när man ramlat :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom och tänka på en sak nån som vet om man får köra motorspark utan moppekort? :? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Södåb

Inlägg av Södåb »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
knilsknilsson skrev:Kom och tänka på en sak nån som vet om man får köra motorspark utan moppekort? :?
Får man ens lagligt köra motorspark efter allmän väg om det är det du tänkte ?
Försäkrad som ? <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg

Inlägg av NiklasHögberg »

zappafan skrev:06.20 i morse hände det nästan omöjliga, jag Valentino Rossis halvbror körde omkull :shock: , låg som en Säl på vägen & skämdes, men fort upp å kicka igång igen & hoppas ingen såg en... :lol: :wink:

(har faktiskt aldrig Legat på marken med moppen sen 2001 då man blev återfallsmopedist..)
hoppas inget kom till skada. tur du kör gammelmoppe så det bara e risk för bucklor. hade de vart en pvc moppe hade de inte vart mkt att starta o köra vidare på. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

Södåb skrev:
knilsknilsson skrev:Kom och tänka på en sak nån som vet om man får köra motorspark utan moppekort? :?
Får man ens lagligt köra motorspark efter allmän väg om det är det du tänkte ?
Försäkrad som ?
Ja och sen om det är hjälmtvång :?: <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->motorspark går väl som redskapsbärare enligt fordonslagen :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känns inte riktigt lagligt med motorspark på allmän väg/område :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Obs, taget från facebook!!!

Först får vi inte sjunga nationalsången på vår nationaldag, sen ska vi döpa om jullovet till vinterlov för att alla inte firar jul ( dom som inte firar kan väl skita i lovet och gå i skolan då) sen får vi inte heller ha julmat i skolorna för att alla inte äter och firar jul, våra barn får inte gå utklädda som jultomte i lucia tåget för då är dom rasistiska och har man en svensk flagga då ska vi inte tala om hur rasistiska vi är, vad händer här näst ska vi döpa om Sverige till muslimlandet, VAD FAN HÄNDER MED SVERIGE? NU FÅR DE FAN VARA NOG!! Jag är inte ett dugg rasist men va fan ni kommer till Sverige då får ni acceptera våra traditioner.... <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så där får du nog bara "Tänka"....
sen kommer du få bannor för det här är moppeforum & inte lufta politik, tro etc..... <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Levve

Inlägg av Levve »

ilogurra skrev:Först får vi inte sjunga nationalsången på vår nationaldag, sen ska vi döpa om jullovet till vinterlov för att alla inte firar jul ( dom som inte firar kan väl skita i lovet och gå i skolan då) sen får vi inte heller ha julmat i skolorna för att alla inte äter och firar jul, våra barn får inte gå utklädda som jultomte i lucia tåget för då är dom rasistiska och har man en svensk flagga då ska vi inte tala om hur rasistiska vi är, vad händer här näst ska vi döpa om Sverige till muslimlandet, VAD FAN HÄNDER MED SVERIGE? NU FÅR DE FAN VARA NOG!! Jag är inte ett dugg rasist men va fan ni kommer till Sverige då får ni acceptera våra traditioner....

Gurra lille... Trodde att du hade fattat att det här INTE är rätt ställe att komma med det tugget. Lägg ner :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra

Inlägg av ilogurra »

zappafan skrev:Så där får du nog bara "Tänka"....
sen kommer du få bannor för det här är moppeforum & inte lufta politik, tro etc.....
Sant... :roll:
Levve skrev:Gurra lille... Trodde att du hade fattat att det här INTE är rätt ställe att komma med det tugget. Lägg ner :shock:
Tog det från facebook så jag har icke skrivit de.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag gillar gurra och gurras kopieringstangent samt allmänna datakunskaper - mera sånt Gurra 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja vi är belagda med munkavle.
MEN JAG ÄR FINNE! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Conrad!! jag kan ett finskt ord: Pontikka
Lärde mig det av en jobbarkompis. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar