Sida 1 av 1

athena

Postat: 26 mar 2012, 19:54
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag skulle serva e-typen före somarens fin åkning när man lyfter toppen så såg det ut så här :evil: och frågan är varför detta nicasin släp :?: Bild

Uploaded with ImageShack.us
kolven ser fin ut och något svart på toppen så magert har den inte gått men det kanske är den italienska kvaliten som spökar <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 26 mar 2012, 20:01
av Rexxy
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojdå! Det måste ha varit ett måndagsexemplar! :shock: :shock: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 26 mar 2012, 20:09
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tror ju mer på freda brotom hem :lol: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 26 mar 2012, 21:06
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter det bitar av nikasilet kvar på kolven?
Det är bättre att nikasila om än att köpa ny cylinder. <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 26 mar 2012, 21:08
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kolven är ren och fin varför är det bättre att repa den gamla :?: <!-- </EdIndex> --></div>

Postat: 26 mar 2012, 21:29
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Reparerad cylinder är mycket bättre än orginal. Nikasilen är starkare.
Vid tillverkning av cylindern är man snål eller sparsam och lägger ett tunt lager.
Tag ett snack med VRM. <!-- </EdIndex> --></div>