Sida 1 av 1
athena
Postat: 26 mar 2012, 19:54
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag skulle serva e-typen före somarens fin åkning när man lyfter toppen så såg det ut så här

och frågan är varför detta nicasin släp
Uploaded with
ImageShack.us
kolven ser fin ut och något svart på toppen så magert har den inte gått men det kanske är den italienska kvaliten som spökar <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 26 mar 2012, 20:01
av Rexxy
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojdå! Det måste ha varit ett måndagsexemplar!

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 26 mar 2012, 20:09
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tror ju mer på freda brotom hem

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 26 mar 2012, 21:06
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sitter det bitar av nikasilet kvar på kolven?
Det är bättre att nikasila om än att köpa ny cylinder. <!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 26 mar 2012, 21:08
av f50glx
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kolven är ren och fin varför är det bättre att repa den gamla

<!-- </EdIndex> --></div>
Postat: 26 mar 2012, 21:29
av Conrad Engström
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Reparerad cylinder är mycket bättre än orginal. Nikasilen är starkare.
Vid tillverkning av cylindern är man snål eller sparsam och lägger ett tunt lager.
Tag ett snack med VRM. <!-- </EdIndex> --></div>